Samochód jest starannie wykonany. We wnętrzu nic nie trzeszczy ani nie skrzypi. Ma sporo dodatków umilających życie i bogate wyposażenie w standarcie.Minusem są mikroskopijne schowki w drzwiach i brak jakiejś półeczki. Żeby wyjąć dywaniki z przodu potrzeba śrubokręta. Auto świetnie nadaje się dla pań jak twierdzi moja żona, a zna się bo to jej 5 samochód :) Do auta warto założyć chlapacze.
Wrażenia
5,0
Silnik
dobrze ciągnie od niskich obrotów, ma fajne brzmienie
4,0
Skrzynia biegów
sporadyczne klopoty z wrzuceniem wstecznego biegu, sprzęgło ostro bierze.
5,0
Układ jezdny
Został skonstruowany chyba specjalnie na polskie drogi. Malo wrazliwy na koleiny, dosc mięki ale nie powoduje nadmiernych przechyłów, lepiej prowadzi sie na oponach 14 calowych.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Brak wzdłużnej regulacji kierownicy, jeśli podniesie się fotel - nie widać prędkościomierza. Siedzi się wyżej niż w przeciętnym samochodzie co z pewnością docenią panie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonałe ogrzewanie i klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygospodarowano dużo miejsca. Cztery osoby jadą komfortowo.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 130 km/godz robi się glośno. Dużo zależy od opon. Generalnie dół auta nie jest zbyt dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa spada co każde 10 tys km. Obecnie miasto okolo7,5 trasa poniżej 6 autostrady w niemieckie okolo 10 przy jeździe tyle ile fabryka dała. Naprawy nie występują. Przeglądy po około 600 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze jest bezkonkurencyjne. Dotego produkowane jest w Japonii a nie gdzieś w Europie. To przekłada się na jakość