Doskonale. Pod warunkiem że świadomie kupuje się taki samochód. To typowe auto dla mieszczuch bez sportowych ambicji. Jeśli ktoś ma ambicje sięgające aut klasy wyższej lub sportowych ale z braku pieniędzy kupuje Liane - będzie krytykować. To skutek kompleksów.
Warto zauważyć że auto jest bogato, a właściwie kompletnie wyposażone. Firma nie żąda dopłat. To uczciwe podejście. Jedyna rzecz, która mi przeszkadza, to zbyt małe schowki w drzwiach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, zero problemow z wyprzedzaniem, nawet na piątym biegu. Miłe dla ucha brzmienie przy przyśpieszaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Sporadyczne kłopoty z wrzuceniem wstecznego biegu.
5,0
Układ jezdny
Doskonale dopasowany do warunków w naszym kraju. Mało wrażliwy na koleiny. Opony na szczęście są normalne a nie niskoprofilowe i wytrzymują dziury w jezdni :) Zapewnia wysoko komfort.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyjątkowo dobra we wszystkich kierunkach.
5,0
Ergonomia
Baz zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wyjątkowo skuteczna. Wydajna klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W stosunku do wymiarów zewnętrznych, wnętrze jest obszerne. Cztery osoby podróżują komfortowo. Trzeciej osobie z tylu bedzie nieco niewygodnie, ale tak jest przecież w każdym aucie.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 głośność wyraźnie rośnie. Wiele zależy od opon - to one głównie hałasują
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Normalnie w mieście 8 - 8,5l /100km. Trzeba się bardzo starać aby przekroczyć 9l/100km. Najniższe zużycie w trasie 5,6l/100km. Najwyższe 10.5 l/100km na Niemieckich autostradach przy utrzymywaniu prędkości 160-170km/godz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma konkurencji na rynku krajowym. Poza tym auto jest produkowane w Japonii, a nie gdzieś w Europie jak inne japończyki.