silnik dobrze wchodi w obroty, głośny przy przyspieszaniu, ale dzwięk rasowy i zdrowy jakby motocyklowy- mozna polubić. przyspieszenia ponizej 100 na 5 biegu takie sobie, 110-150 kiedy sie "zagapisz". na obrotach jałowych nie słychac kompletnie nic.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo rzadko trudności niewielkie ze wstecznym
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie rewelacyjne az chce się jechac po torach tramwajowych, studzienkach, warszawskich jezdniach, gminnych asfaltach, w sumie off road. Prowadzenie na zakrętach świetne lecz auto wymaga "pilnowania" na wprost, nie jest to jednak tzw. myszkowanie.
Komfort
5,0
Widoczność
Zupełna rewelacja, maska niewidoczn, ale wyczucie na 100%
5,0
Ergonomia
dobre przełaczenie przełączników do wyswietlaczy elektronicznych trzeba ise przyzwyczaić(bajer w wersji z RFN)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie precyzyjne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodne fotele jazda bez zmeczenia
4,0
Wyciszenie
silnik mozna polubić- naprawdę nawet wieku statecznym po 50-tce
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
według instrukcji
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 2WD 103KM 76kW
[l/100km]