Kultowa terenówka i wszystko jasne. Kto nie jeździł Jimny ten nie zrozumie, są takie samochody w życiu mężczyzny, że musisz je mieć chociaż przez chwilę. Dla jednych to jest Ford Mustang lub Bronco dla innych VW Golf lub Passat. Ale Ci co kupują Skody i Dacie nigdy nie pojmą dlaczego kupiłeś Jimnego ale czy to ma znaczenie ? Nie Jimny jest jedyny w swoim rodzaju i musiałem go mieć.
Wrażenia
5,0
Silnik
żwawy ale przy wyższych obrotach
4,0
Skrzynia biegów
manuał szału nie ma jak to Suzuki
4,0
Układ jezdny
sztywna rama sztywne mosty auto nie dla laika
5,0
Karoseria
ponad czasowy wygląd, opływowy jak akwarium - piękny
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja - super
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima bardzo wydajna mała przestrzeń kabinowa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodnie dla dwóch osób - intymnie
3,0
Wyciszenie
niestety mogło być lepiej , trzeba na własną rękę wyciszyć chociaż maskę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
filtry, oleje - standard
3,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie za drogi, niestety konstrukcja na ramie, minimalne kształty, kult modelu, doświadczenie w budowie terenówek, po prostu jakość kosztuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic, nic, nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, nic, nic,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT 102KM 75kW
[l/100km]