IDEALNY - i w teren i do miasta - POLECAM ale raczej wybralbym diesla.
Wrażenia
5,0
Silnik
Czytalem wiele opini o 1,3 i raczej porazka - dlatego zsecydowalem sie na diesla - i wybor okazal sie doskonaly - auto chodzi wspaniale zarowno na trasie jak i w terenie. Szczerolnie w terenie idzie jak traktor (i nie chodzilo mi o dzwieki)
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie idealna
5,0
Układ jezdny
Wiadomo auto nie jest gigantem wiec i prowadzi sie je dosc specyficznie dodajac polskie drogi.... przynajmniej mam pewnosc, ze nie urwe kola w duuuzej dziurze - cvale auto sie w niej zmiesci ;)
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - nic dodac nic ujac.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Koniecznie klimatyzacja - jazdy w lecie bez niej sobie nie wyobrazam.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jesli ktos oczekuje limuzyny to niech nie kupuje Jimmiego - jak dla mnie (mam 178cm) idealne
4,0
Wyciszenie
No co tu oczekiwac po dieslu - slychac go - ale ponownie chyba nikt kupujac diesla nie oczekuje dzwiekow silnika elektrycznego.. narazie nic nie skrzypi :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik diesla daje nie tylko moc ale i ekonomicznosc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak na autko terenowe dosc atrakcyjna - pamietajmy jednak, ze to stosunkowo male autko
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dla mnie niezawodny maly czolg :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TD 86KM 63kW
[l/100km]