Przeniesienie napędu
: Bez zimówek z włączonym napędem pokonywał 0,5 m śnieg na drodze.
5,0
Całokształt
Poszukiwałem samochodu który pozwoli mi wyjechać z mojego domu na wsi. Do drogi asfaltowej mam 1km a tak wiejskie drogi. W zimę śniegu po pachy, a wiosną błoto do kolan. Jimny nigdy mnie nie zawiódł. Porostu idzie jak przecinak. Jedynym mankamentem Jimny\'ego jest jego wysokie zużycie paliwa. Naj większą zaletą układ napędowy i możliwość jego elastycznego wykorzystywania na \"drodze\"
Wrażenia
3,0
Silnik
Pracuje cicho i kultularnie.
3,0
Skrzynia biegów
Posiadam wersję z automatem. Działa ona poparwnie, lecz trochę ospale.
3,0
Układ jezdny
Mały rozstaw osi powoduje że Jimny podskakuje na dziurach.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie dobra, jedynie środkowe ślupki ograniczają widoczność.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, brakuje przycisku do zamykania drzwi od środka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmuchawa jest mocna na nadmuch dla pasażera lecz niewiadomo dlaczego słaba gdy przełączymy ją na okno. Samochód posiada klimatyzację która jest wydajna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1,9m wzrostu i się mieszczę ale za mną juz nikt nie usiądzie. (mała regulacja wzdłużna fotela muszę się ratować pochyleniem oparcia).
5,0
Wyciszenie
W kabinie przy 100km/h jest jak na moje odczucie dość cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny to Jimny nie jest. Mniej pali w mieście niż na trasie (pudełkowaty kształt)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 VVT 85KM 63kW
[l/100km]