Jimnny to prawdziwa terenówka, z bardzo dobrym zawieszeniem. Świetnie sprawdza się w terenie, ale także jako miejskie sprytne autko.Silnik 1,3 l. 85KM,dobrze dopasowany do wymagań terenowych, jednak pozostawia do życzenia przy jeździe na trasie. Jednak dla kogoś kto oczekuje przede wszystkim komfortu i wygody, Jimnny jest za twardy i za mały.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w terenie daje radę, natomiast na asfalcie nie zachwyca przyśpieszeniem. Prędkość maksymalna mierzona gps to 148km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny nie zawsze chodzi gładko. Załączanie/ odłączanie reduktora tylko na postoju i z wyprostowanymi kołami.
5,0
Układ jezdny
Oczywiście pod warunkiem, że zdajesz sobie sprawę, że kupujesz prawdziwą terenówkę, a nie komfortowego SUVa. Zawieszenie bardzo twarde, co szczególnie daje się we znaki przy pokonywaniu poprzecznych garbów.Natomiast w terenie można nawet zrobić hopkę i nic.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest dobrze, natomiast do tyłu i w tył na boki bardzo ograniczona przez słupki C.
4,0
Ergonomia
Szału nie ma, ale jest nieźle. Warto zamówić dodatkowo podłokietnik będący przydatnym schowkiem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jak i ogrzewanie bez zastrzeżeń, natomiast wydajność standardowej klimatyzacji na bardzo średnim poziomie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wbrew pozorom do tyłu mogą wejść dwie dorosłe osoby, choć nie będzie to podróż komfortowa. Z przodu nie najgorzej. Bagażnik symboliczny, ale po złożeniu tylnej kanapy coś można przewieźć.
3,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach słabe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd po 15000km wraz z przeglądem gwarancyjnym nadwozia 700zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to chyba najtańsza terenówka na rynku aut nowych. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem złych doświadczeń. Oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem złych doświadczeń. Oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 VVT 85KM 63kW
[l/100km]