No nie powiem z miesznymi uczuciami przesiadałem się z Trabanta na Jimnego, jakieś takie wysokie no i nie miało drążka do zmiany biegów przy kierownicy a poza tym brakuje mi tej niebieskiej zasłony dymnej z tyłu no i za mało duroplastu
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elstyczny dobór przełożeń i zgrania całości pracy układu przeniesienia napędu z mocą silnika - oceniam bardzo dobrze choć prędkość maksymalna mogła by być troszkę wieksza np. 160 km/h, hamowanie silnikiem to czysta przyjemność
5,0
Skrzynia biegów
Tak pracuje typowa skrzynia biegów terenówki - bez zastrzeżeń
3,0
Układ jezdny
Bardzo stabilny przy pokonywaniu zakrętów (lub omijaniu dziur) przy duzej szybkości, z dołączonym napędem 4x4 bardzo pewny na śliskiej lub zaśnieżonej jezdni, z włączonym reduktorem - trzeba samemu sprawdziś w terenie (najlepiej w górach) poprostu da sie wszędzie wyjechać, a z łańcuchami na kołach ... ech im większe zaspy tym więkasz radocha
Komfort
3,0
Widoczność
Doskonała we wszystkie strony świata
5,0
Ergonomia
Wszystko tak jak trzeba
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie super w lecie też nie źle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy 4-ch osobach to troszkę ciasno ale np. we dwójkę - pełny komfort
5,0
Wyciszenie
Jeździłem wcześniej Trabantem więc co mogę powiedzieć - nie słyszę pracy silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Troszkę dużo w granicach 8 litrów - ale to przecież terenówka
5,0
Stosunek jakość/cena
Takie uatko za taką cenę (a niektórzy wolą Fiata Pandę 4x4 diesel 1,3 za 45 tyś. zł - bez komentarza) to jedyna taka oferta na naszym rynku w tej klasie aut no i nie wiem czy nie jedyna na świecie - a jednak można tanio i po Japońsku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa jak trzeba
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To przecież Japończyk - nic się nie psuje tylko jeździć ile kasy w portwelu na benzynkę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 4WD 80KM 59kW
[l/100km]