Przeniesienie napędu
: Dopoki nie zawisnie nie do powstrzymania poza drogami, komfort na szutrze lub łące wyzszy niz na autostradzie
4,0
Całokształt
Dobrze a nawet bardzo dobrze jak na terenówke, ciut gorzej jak na auto miejskie, w trase sie nie nadaje
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze ale musi miec obroty, po za tym typowy japoniec - dbac o olej i nie do zdarcia
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzezen
5,0
Układ jezdny
Dodkonale w terenie - wkoncu do tego zostal stworzony, na asfaslcie troche bryka i podskakuje ale po zalozeniu zawieszenia OME i amorka skretu lepiej niz nie jedna osobowka
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzezen poki szyby niezaparowane
4,0
Ergonomia
Dosc topornie ale wszystko pod reka jedynie jak ktos nie mial wczesniej doczynienia z suzuki to maski nie otworzy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przecietnie bo z jednej strony ogrzewanie genialne przy -20 po 1,5km zaczyna grzac, ale wentylacja fatalna nawet jadac samemu ciezko odparowac szyby - niestety brak klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na te gabaryty nie narzekam 2 osoby maja w miare komfortowo, gdyby bylo szerzej nie bylo by zadnych zastrzezen
4,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest znosnie nawet na ostrzejszych oponach a szybciej i tak sie nim nie jezdzi
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na terenowke niewiele, jak na miejskie autko za wiele od 7 na trasie do 12 miasto zima i snieg na wiekszych oponach i wyzszym zawieszeniu srednio okolo 9
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena dosc wysoka jak na male auto ale niska jak na terenowke, jaosc bez wiekszych zasttrzezen.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 lata ekspolatacji - wymienione łożyska w przednich kołach - mechanik mowil ze wytrzymuja okolo 40tys wiec zgadza sie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory niezawodny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 4WD 80KM 59kW
[l/100km]