Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Jimny III Standard Facelifting

Piotr, 2 lata temu
Silnik 1.3 VVT 4WD 85KM 63kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 38 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Suzuki Jimny III Standard Facelifting 1.3 VVT 4WD 85KM 63kW 2012-2017 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Całokształt . To jest auto do jazdy w promieniu 50 km wszędzie gdzie cię oczy poniosą.mam inne auta ale jimnika poprostu lubię. Za kilka lat do takich aut będziemy tęsknić.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
Inne : Jimny to prawdziwa motoryzacja.prosta konstrukcja, sprawdzone rozwiązania. On daje radość z jazdy w każdych warunkach i cię nie ogranicza.cieszę się,że zrobili następcę.jako nieliczne auto budzi sympatię.on jest pierwszy jako drugie auto.
5,0
Całokształt
Góry+zima + śnieg = Jimny. To moja czwarta terenówka w ciągu 24 lat. Przesiadka z pajero 3 i nie mogę narzekać, bo jeździ. W zupełnie innym stylu, ma swoje ograniczenia, ale jeździ. Miasto, szosa jest ok. Świetny ! automat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ogólnie jest słaby , ale za to bardzo cichy.brakuje momentu obrotowego, brakuje tej bydlęcej siły diesla kiedy jadę pod górę w śniegu na granicy przyczepności.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna w tym aucie jest rewelacyjna ! Można sekwencyjnie zmieniać biegi. W warunkach słabej trakcji można skutecznie jechać na granicy przyczepności i nie grzebać kołami bo to w zimie zazwyczaj nic nie daje. Ekspresówka - 110 km/h daje 3000 obrotów. Więcej jak 110 robi się nerwowo
4,0
Układ jezdny
Jest ESP,który dział różnie w zależności co mam zapięte na reduktorze.bardzo to pomaga w trudnych warunkach i dobrze działa. Moja jazda to drogi górskie i tu jest dobrze , albo szosa i ekspresówki bardzo dobrej jakości. Jimny jest krótki , mały, ale na dobrym asfalcie jedzie tak samo jak inne auta.
4,0
Karoseria
4.5 roku użytkowania i nic się nie dzieje.
Komfort
5,0
Widoczność
Przy tych gabarytach jest doskonała. Ze względu na dach z przodu niekiedy nie widać świateł na skrzyżowaniu.
5,0
Ergonomia
Zasadniczo jest to auto dwuosobowe , wszystko jest pod ręką właściwie pod "palcem"
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest wydajna , ogrzewanie skuteczne.w zimie, albo w deszczu potrzebuje do 10 minut jazdy by nie parowały szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest na długość dobrze.na szerokość jest słabo , ale za to szerokość całego auta to jego siła w wielu sytuacjach
5,0
Wyciszenie
Daję 5 bo to auto jest pozbawione mat wygłuszających w bardzo wielu miejscach, ale mimo tego jest cicho .do 110 jest ok. To zasługa automatu bo normalna jazda to 2-2.5 tys obrotów. W deszczu sytuacja jest gorsza bo tylne nadkola nie są wygłuszone niczym. Trzeba samemu i pewnie to zniknie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis gwarancyjny mnie nie złupił. Na codzień 6,5 l na trasie i do 9l/ 100km w innych sytuacjach
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani nie był, ale to jest auto niebywale trwałe. W wielu miejscach na świecie uchodzi za "strong car" co dla niektórych może być niezrozumiałe, ale to prawda :-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje i się chyba nie zanosi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 VVT 4WD 85KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Jimny III Standard Facelifting