Musi być na pięć bo go kupiłem , tak myśli chyba każdy rozsądny klient który decyduje się świadomie na dany towar.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nooo , kultura pracy bardzo wysoka może troszeczkę za mało elastyczny ale wszystkie silniczki z czterema zaworkami na cylinderek lubią wyższe obroty i wtedy się dzieje !
5,0
Skrzynia biegów
Nic nie haczy , nawet sławny już wsteczny, wszystko wchodzi gładko i przyjemnie (może trafił mi się taki fajny model) krótki skok lewarka , zestopniowanie w stosunku do charakterystyki silnika też OK
5,0
Układ jezdny
Na taki prześwit to super.Twarde czyli pewne , ja takie lubię i ten zupełny brak przechyłów na zakrętach. Rewelka.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzisz wyżej widzisz więcej. Do tyłu nie jest już tak rewelacyjnie ale lusterka boczne są odpowiedniej wielkości.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko i dokładnie , wentylator słychać na wyższych obrotach ale nie spotkałem się jeszcze z bezszelestnym nawiewem w samochodach tej klasy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK a z tyłu nie jeżdżę , jeździ tam moje siedmioletnie dziecko i jest bardzo zadowolone.
4,0
Wyciszenie
Głośny po przekroczeniu 130 km/h ale nie uciążliwy , nawet przyjemny jest to warkotek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tutaj bez rewelacji ale moż być.
5,0
Stosunek jakość/cena
Miałem 45 tyś. i w grę wchodziło tylko nowe auto. Za tą cenę nie kupiłbym nic lepszego z takim wyposażeniem i z takim silnikiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieję że okaże się stuprocentowym japończykiem chociaż produkowany jest na Węgrzech
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 94KM 69kW
[l/100km]