Wczesniej jezdzilem samara takze byl to dla mnie duzy skok na przod. W robocie jezdze roznymi autami i musze powiedziec ze w zadnym nie spotkalem sie z taka precyzja i lekkoscia funkcjonowania pedalow. Sylwetka przepiekna, wysoki - krawezniki itp mam gleboko ;), deska i zegary ech ... to trzeba zobaczyc.
Wrażenia
5,0
Silnik
dynamiczny, lubi wysokie obroty, wyprzedzanie sama przyjemnosc
4,0
Skrzynia biegów
krutka - wydaje mi sie ze sportowa ;), wsteczny czasem sie przychaczy
5,0
Układ jezdny
ladnie wchodzi w zakrety, trzyma sie drogi jak diabli mimo swojej wysokiej sylwetki
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu calkiem calkiem, do tylu ciut gorzej
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, kumpel mowi ze jak w corsie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie zagrzewa, szybki sie odparowuja jak nalezy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu moze byc, a na tylnych siedzeniach nie jezdze :P
4,0
Wyciszenie
na wyzszych obrotach ciut glosniejszy, ale ja to lubie :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
poczatkowo ssal ciutke wiecej, teraz w granicach 6,5 l w cyklu mieszanym
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam wersje GLX i za ta cene nie znalazlem niczego z takim silnikiem i podobnym wyposazeniem - wegierski japonczyk pewno dlatego :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wycieraczki glosne chyba wymienie piora ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie bez zarzutu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 94KM 69kW
[l/100km]