GV to moim zdaniem bardziej klasyczne 4x4 niz nowoczesny SUV. Praktyczne, ergonomiczne, Sprawdza sié zarówno na trasie jak i w lekkim off-road'zie. Wieksza frajda z jazdy niz CX5 zony...
Wrażenia
4,0
Silnik
Stary klekot, ale do tej pory bezproblemowy. Poza czéstá zmianá horendalnie drogiego oleju nie mam powodu do narzekania.
3,0
Skrzynia biegów
Meska, nie wybacza bledow...troszke pachnie latami 90-tymi. Na zimnym silniku 2-ka trzésie jak w starym UAZ-ie. Na przycisk mozna odpalic reduktor...fajna sprawa.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzezen, ale nie spodziewajcie sié auta sportowego.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc do przodu rewalacja, do tylu...taka sobie...dobrze,ze jest hak.
5,0
Ergonomia
Bardzo mocny punkt GV. Klasyczne, intuicyjne rozwiázania.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby ok, ale czasem uklad sam zmienia nawiew z zewnátrz na cyrkulacjé wewnétrzná...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tylu ok, ale bagaznik niezbyt okazny. Ponad to, 5-te drzwie otwierane na bok...nie zawsze sie to sprawdza.
3,0
Wyciszenie
Do 120km znosnie, 120-140km hurgot straszliwy, 140km + znow znosnie...nie wiem czy to kwestia moich opon...czy ogolnie ten typ tak ma...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena uzywanego na plus, koszty ASO spore, ale, ze auto proste w konstrukcji, wiele mozna zadzialac samemu lub z pomoca znajomego mechanika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorác pod uwage,ze auto tej klasym zakupilem za 40tym...nie mam prawa narzekac. Nowe z salonu...pewnie bym mial prawo do czegos sie przyczepic.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic specjalnego...czasem tylko DPF prosi o przepalenie...plus palenie na zimny silnik wymaga kilku sekund dluzej niz nowoczesne silniki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie doswiadczylem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DDiS 129KM 95kW
[l/100km]