Przeniesienie napędu
: Bardzo dobra skrzynia biegów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: delikatne buczenie i wibracje ponad 100 (koła wyważone)
5,0
Całokształt
Jedyne co denerwuje to najprostrze radio bez RDS i innych pierduł. Na szczęście jest 6-ścio płytowa zmieniarka. Poza tym super samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na ponad 180 KM mogło by bć lepiej, ale ponad dwie tony i automat. Przyspieszenie zadowalające.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia idealna. Nie czuć kiedy zmienia biegi. Jeśli się chce, można rozpędzić się prawie do setki nie przekraczając 2 tys. obrotów lub ciągnąć do 6 tys.
4,0
Układ jezdny
Coś buczy ponad 100 km/h (mam nadzieję, że tylko w moim i znajdę co), ale ogólnie b. dobrze. Trzyma się drogi, pewnie się jeździ, choć jak to terenówka- twardy, czuć wszystkie dziury.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na duży samochód, dużo blachy. Muszę założyć czujniki dla żony.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie powinno być. Układ typowy dla Japończyków, sterowanie radiem w kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez problemów i chłodzi i grzeje. Po włączeniu klimatyzacji nie czuć spadku mocy.
3,0
Wyciszenie
Tu przeciętnie, są cichsze, ale nie jest źle, radio powyżej setki głośniej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednio wychodzi ok.13l/100. Każdy kto kupuje takie auto decyduje się na takie spalanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem ponad 50 tys. za auto kupione w USA w 2006 roku (pierwszy właściciel, kupione w salonie). Jest w doskonałym stanie, kupiłbym to samo auto za te pieniądze drugi raz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Delikatne buczenie ponad 100km/h, może krzyżak? Ale da się jeździć. Skończy się pewnie serwisem, poza tym OK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i V6 24V 173KM 127kW
[l/100km]