Super dzielność poza asfaltem (jak na SUV-a), rasowy (niezaokrąglony) design, zwarta sylwetka, b.dobre wyposażenie w porównaniu z konkurencją. Ładne, klarowne i nieprzekombinowane wnętrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
przy 140KM mógłby mieć ciut lepsze przyspieszenie.
4,0
Skrzynia biegów
dopóki się nie przyzwyczaiłem i nie upewniłem, że "ten typ tak ma" - mój niepokój budziły wyczuwalne wibracje i niestabilnośc drążka. Mimo to skrzynia precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
stały napęd 4x4 jest super. Auto jest arcyłatwe i arcyprecyzyjne w prowadzeniu bez wzgledu na rodzaj nawierzchni i pogodę. W głębszym błocie używamy reduktora i auto idzie do przodu jak czołg.
Komfort
4,0
Widoczność
słaba widoczność przez tylna szybę, natomiast boczne lusterka są gigantyczne ! Światło wsteczne - w nocy nie oświetla drogi za pojazdem. Natomiast świetnie świecą ksenony z przodu.
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, ale brak nocnego podświetlenia niektórych przełączników (można się do tego po czasie przyzwyczaić)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie bolą kolana przy długiej jeździe, pasażerowie też się nie skarżą. Fotele wygodne i dobrze trzymające (dla zmarzluchów - podgrzewane).
4,0
Wyciszenie
przy szybkiej jeździe (150-170km/h) mogłoby być ciszej, ale radia da się słuchać i rozmawiać z innymi bez żadnego dyskomfortu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oj żłopie - szczególnie na autostradach - przy szybszej jeździe. Dość wcześnie zapala się rezerwa. Dla kierowców którzy i tak nie zjadą z asfaltu - lepsza byłaby jakaś imitacja terenówki (np. Toyota RAV lub Honda CRV) bez stałego napędu 4x4.
5,0
Stosunek jakość/cena
moim zdaniem najlepsza oferta na rynku w tej kategorii. Dlatego ją wybrałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]