Kiepsko ciągnie ze startu.Trzeba sie przyzwyczaić, bo można "dać tyłka"np.przy włączaniu się do ruchu.Pb-98 troche poprawia osiągi ale nieznacznie.Za to na 4 i 5 łapie trzeci oddech.Nie ustepuje wtedy średnim klasom z TDI pod maskami.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy, ale akurat ja to lubie. Czasem trzeba poćwiczyć sprzęgłem i gazem żeby zapiąć wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Zauważyłem że na mokrej nawierzchni przy śliskich pasach dla pieszych, samochód jest na ułamek sekundy wytrącany z toru jazdy w lewo.Podejrzewam że to nierównomierne rozłożeniu napędu na osie.Ciekawe co będzie podczas gooledzi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Pomimo że to nie limuzyna, to można jechac i jechać,dopóki się nie zacznie chcieć jeść lub...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje bardzo ładnie.Ale przy ustawieniu automatycznym, na nogi leci ukrop a na ręce zimno.Trzeba ręcznie przestawiać kierunki nadmuchu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jak na takiego klocka, to jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy takim układzie napędowym, chyba nikt nie wierzy że będzie palił tyle co samochód z silnikiem 1.4. Producent troche ubarwia w opisie, ale i tak jest znośnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze i z takim wyposażeniem alternatywą jest tylko KIA. Jeśli się ktoś zdecyduje na zakup to niech sprawdzi, czy specyfikacja producenta odpowiada zamawianemu modelowi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przymrozkach plastiki i uszczelki troche skrzypią.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]