silnik może troche ospały, ale kiedy trzeba bardzo ładnie wkręca się na obroty, choć ja sam rzadko przekraczam 4k/obr/min zazwyczaj do 2,7k/obr/min i to jest powodem zużycia paliwa na poziomie 8,6L w zimie i 8,4 latem! jak patrze jak komuś pali 11 to chyba na jedynce cały czas jeździ...
4,0
Skrzynia biegów
czasami ma jakieś opory, lekko wyjąca jedynka i dwójka ale tak całkiem ok.
4,0
Układ jezdny
dobrze chociaż kiedy się zabrudzi może wydawać nieprzyjemne odgłosy.
Komfort
5,0
Widoczność
dla normalnego człowieka (nie krasnala) widok doskonały we wszystkich kierunkach.
5,0
Ergonomia
na wysokim poziomie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy -20 już po chwili ciepełko, to rewelacyjna wentylacja!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, pasażer nie ociera się o kierowcę (czasami jest to wskazane:))
3,0
Wyciszenie
no tu jedynie trochę gorzej, ale przecież stały napęd 4x4 robi swoje, dużo by tutaj pisać o moich próbach wyciszania ale powiem tyle, że tuż za siedzeniami kierowcy i pasażera należy szukać przyczyn hałasów ( kiepska lub brak izolacji dźwiękowej między częścią użytkową a bagażnikiem..)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę średnio 50 km dziennie(miasto trasa 30/70%), tak jak pisałem na początku nie używam prawie wcale obrotów większych jak 4000/min 80% to 2000 kiedy pod górę wyciągam 2500 i zmieniam bieg, to GWARANTUJE zużycie paliwa (benzyny) na poziomie 8,6L zimą i 8,4 latem! przy silniku 2L. żeby nie było to liczyłem to wiele razy jak i wskazania na disp. są prawie identyczne! na koniec dodam, że przez 2 lata nie spalił więcej jak 8,8L a czasami mi się spieszy i wariuje na drodze...
5,0
Stosunek jakość/cena
bezapelacyjnie najlepszy!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 razy wymieniane żarówki postojowe, trochę pobawiłem się w eliminowanie trzeszczących plastików, jest dobrze...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]