Przeniesienie napędu
: Pod tym względem jest to auto, które prowadzi się inaczej niż wszystkie.
4,0
Całokształt
Piękna linia auta (wersja 3-drzwiowa) - chyba najładniejsza terenówka na rynku. Bardzo dobre właściwości jezdne.
Duże zużycie paliwa.
Zła widoczność w bok do tyłu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo małej pojemności bardzo ładnie się zbiera.
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka wchodzi z lekkim zgrzytem - zawsze. Wg serwisu tak ma być. Z resztą biegów nie ma problemów - wchodzą pewnie i bez zgrzytów.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre, pewne wspomaganie kierownicy. Auto chodzi jak po sznurku. Troszkę się buja na podłużnych nierównościach, ale za to doskonale pokonuje nierówności terenu.
Komfort
2,0
Widoczność
Olbrzymi środkowy słupek stwarza wręcz zagrożenie dla życia kierowcy i pasażerów!
W pewnym ustawieniu auta zupełnie nie widać czy coś jedzie z boku, a rozmiar słupka nie pozwala zobaczyć niczego po wychyleniu się.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wyskalowana jest w stopniach Celsjusza, ale nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością: po ustawieniu 23 stopni można zamarznąć na kość.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nieźle, z tyłu bardzo ciasno i bardzo trudno dostać się na tylne fotele (auto 3-drzwiowe).
2,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h układ napędowy wyje i gwiżdże.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunkowo tani przegląd, ale duże zużycie paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
I mam nadzieję, że będzie tak dalej...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 106KM 78kW
[l/100km]