Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting

Szczery uzytkownik, 13 lat temu
Silnik 2.4 VVT 169KM 124kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Stosunek ceny do jakosci - za 100 tys mam duze bezpieczne i wygodne auto! inen marki chca 130 tys z tym wyposazeniem i z silnikiem Diesla! Polecam wszystkim test roznych auto u dealerow oraz Podglad na SERWIS CENY i Ceny czesci! Kazdy mowi diesel tanszy ale nie patrzy na awaryjnosc aut i na CENY W SERWISIE!!! Szukalem suva ,auta bezpiecznego,duzego i pojemnego oraz majacego to cos! Uwazam ,ze auto idealne na Polskie warunki - trwale zawieszenie ( mocne) , bezpieczne ( auta te po 2010 roku w USA dostaly wysokie noty - wczesniejsze modele 2007 roku gorsze!) , pakowne oraz budzace zachwyt innych. Za ta cene z taka opca wyposazenia ciezko znalesc auto. Xtrail, kuga, Rav 4, Sportage ( nowosc wiec ludzie beda go testowali) Outlander sa drozsze o 20-30 tys. Ja nie widze sensu przeplacac a jak slysze ze 2,4 spala wiecej niz diesel roznica ok 4 litr to mowie i co z tego jak serwis diesla i koszt zakupu jest drozszy i bardziej awaryjny! a jak sie policzy to wszystko to nie ma sensu kupowac diesla. Jezeli ktos duzoooooo jezdzi to wybierze inny samochod: Wiekszy lub limuzyne ,a nie suva.
4,0
Całokształt
Czemu dobrze? bo na doskonale to mu duzo brakuje - Silnik troszke pali, ale auto jest ladne i budzi zachwyt - cena ok ok 100 tys - i auto sprawdzone! Produkowane od 2006 roku - nowy model
Wrażenia
4,0
Silnik
2.4 silnik jest lepszy od 2.0 - zrywniejszy i tyle samo pali. Spalanie to na rasie do 70 km 8,6l - 115 km i automat to 9,5/10l - im predkosc wieksza tym wzrasta spalanie. Miasto krotkie odcinki i korki 12,4l . Praca silnika troszke glosna ale on ma staly naped na 4 kola i 1,5 tony masy. Auto najlepiej rozpedzic na jedynce(dluzej przyczymac) potem 2 i 3 lepeij sie zbiera i mniejsze spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Brak 6 biegu! ale skrzynia mi sie podoba drazek krotszy i w rece sie trzyma pozadnie ( Czuje sie auto!)
5,0
Układ jezdny
Niektorzy narzekaja ,że to jest 4x4 stale i ze nei stabilne ale szczerze to auto jest stabile w deszczy sniegu i w blocie! Kilka razy staly naped mi uratowal zycie. W niemieckim magazynie mpotoryzacyjnym otrzymal kilka nagrod - daje do myslenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi sie wysoko i komfortowo - wchodzi sie do auta! Lusterka jak w tirze ( nei wiem po co jest elektryczne ustawienie ich bo kazdy kto wsiada nie bawi sie nimi - raz usytawione kazdemu odpowiada)
4,0
Ergonomia
Pali troche ale to 4x4 i 1,5 tony - Szkoda ,ze nie maja diesla ( ten 1,9 to porażka BARDZO AWARYJNY! dlatego nawet w serwisie nie polecaja!) Benzyna bezawaryjna na lancuchu! Pozniej mozna wsadzic gaz ale po ok 80 tys km - glowice nie wytrzymuja. Chodz 2,4 to szklanki i mniej awaryjne ale nie jest to auto na 100% lpg. Podono 3,2 to silnik opla i ma elektorniczna regulacje luzow zaworowych i sie idealnei nadaje na LPG!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super! W instrukcji znajdziecie opis iż wentylacja jest specyficzna: jak jest nawiew na nogi i na twarz idzie mniej i wiecej powietrza. Inteligiętny system.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super! dla kierowcy i pasazera - z tylu rownież - jest mnostwo mniejsca ale komfort z tylu troszke mniejszy czuje sie ryk silnika i twardośc zawieszenia.
4,0
Wyciszenie
Jak w kazdym aucie srednie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
opisane wyzej..........
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze polecam. W wersji premium mam wszystko ksenony, elektr kluczyk , klimatronic elektryke , systemy bezpiecz itp. Brak skory i szyberdachu ale skory nie chcialem. Czujnik cofania alarm z mozliwoscia domykania szyb itp. NIE JEST TO AUTO NA autOStradY - chodz jak sie rozpedzi do 170 maks to nei czuje się predkosci ale spalanie idzie w gore..... TRZEBA POJEZDZIC ROZNMI AUTAMI I DOBRAC SOBIE TO CO SIE PODOBA! PATRZEC NA CENY SERWISOWE ORAZ CZY SPELNI NASZE WYMAGANIA I NA DODATKI WYPOSAZENIOWE!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten model jest po faceliftingu i jak narazie jest bez awaryjny - swoje usterki juz przeszlo. Na poczatku produkcji ludzie testowali je a serwis notowal teraz jest znacznie lepiej - benzyna nie awaryjna. Diesel tragedia! Serwis (ceny ) ok - inne marki drozsze!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie nic - wada produkcyjna paska od alternatora ale przyszedl list od Suzuki PL i wymiana trwala 40 min.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 VVT 169KM 124kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
5,5
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Grand Vitara II SUV 5d Facelifting