Przeniesienie napędu
: układ przeniesienia napędu to 100% auto terenowe, a nie SUV ale sprawdza sie też świetnie w mieście
4,0
Całokształt
proste nie przekombinowane praktyczne auto, terenowo/szosowe dla kogoś kto potrzeboje niezawodnego uniwersalnego auta terenowego-ze względu na nieco za słaby silnik, do nieśpiesznej jazdy
Wrażenia
3,0
Silnik
to stary silnik z Mazdy, typowy Diesel starszej generacji, trwały, niezawodny, dość głośny i mułowaty-ale ogólnie ok, w terenie wystarczajacy bo jest reduktor
4,0
Skrzynia biegów
dość toporna- ale tak powinno być, reduktor jest sporym atutem
4,0
Układ jezdny
jak w terenówce na ramie- dosć twardo, wmiare stabilnie, niejest tak bezpośredni jak w nowszych osobówkach
Komfort
5,0
Widoczność
bdb, duże lusterka,świetna zwrotność
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, działa tak jak powinno, fotele wygodne, są schowki- choć nieco szaro i brzydko
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na taką długość to ok
4,0
Wyciszenie
napewno niejest to UAZ hehe, nie odbiega od osobowych ze starym Dieslem, chyba że przy wiekszych prędkościach, lub terenowych oponach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik starszej generacji i troche za słaby-wiec pali wiecej niż, mocniejsza wersja z silnikiem HDI
5,0
Stosunek jakość/cena
porównując jakość, cechy tego auta, wyposazenie-jest niemal bezkonkurencyjne w kategori- niewielkie 4x4
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
100% japończyk, jak prawidłowo eksploatowany, niewyniszczony to 100%niezawodny
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 87KM 64kW
[l/100km]