Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Grand Vitara I Standard

solid, 14 lat temu
Silnik 2.0 HDI 109KM 80kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 169 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 HDI 109KM 80kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : naped na tył i recznie dołanczany napęd przedni(podczas jazdy)+reduktor, duża zwrotność, praktyczność
5,0
Całokształt
auto jest wielozadaniowe, poradzi sobie w mieście, na trasie,z przyczepką,z zaśnieżoną górką czy drogą,na odpowiednich oponach w terenie,ma klime,pełną elektryke,oszczędnego Diesla-w tej samej cenie jest tak samo wyposażony kompakt popularnej niemieckiej marki,których na drodze jest jak\"psów\" :)-ale co kto lubi
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyzwoity, ale jednak czasami troche brakuje mocy, i momentu zwłaszcza od dołu, bo waży jednak ponad 1500kg-w teranie ok bo jest reduktor
4,0
Skrzynia biegów
napewno niejest to mistrzostwo świata, skrzynia niejest \"szybka\", ale niejest to auto wyścigowe-biegi wchodzą poprawnie- troche długi lewarek-ale chyba tak ma być-ważniejsze by była trwała w terenowym, czasamy trzeba wysprzeglić ponownie by wrzucić wsteczny, 4-ta gwiazdka za reduktor każda prawdziwa terenówka musi go mieć-inaczej jest SUVem wyłącznie na miasto lub polną droge
4,0
Układ jezdny
należy pamiętać że to auto terenowe, wiec masa jest wieksza, wyżej środek ciężkości-trzeba pamietać dość twarde zawieszenie(jak to w terenowych)ale komfort nieodbiega od typowego niemieckiego kompakta-tylko nietrzeba sie stresować na dziurach :)
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność doskonała, olbrzymie podgrzewane i elektryczne lusterka-idealne w mieście
4,0
Ergonomia
wersja PRZED LIFTEM wnętrza-wiec szaro, nodno, ponuro wewnątrz,tapicerka siedzeń wykonana z jakiegoś starej szarej wykładziny:),przypomina auta z początku lat 90-tych lub wcześniej i odziwo WSZYSTKO JEST POD RĘKĄ!! wszystko działa jak powinno, trwałe, łatwe w czyszczeniu, spora ilość schowków, fotele wygodne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto terenowe(na ramie)-które ma troche ponad 420cm-to super, 5 drzwi, wygodnie sie wsiada(idelana wysokość),miejsca na nogi niebrakuje-ani z tyłu ani z przodu, choć z tyłu wąsko na wysokości barków dla 3 rosłych osób, BAGAŻNIK-niezbyt DŁUGI ale ma kilka schowków, oraz gniazdko elektryczne
4,0
Wyciszenie
jak na terenówko-SUVa to nieźle-zasługa cichego Diesla też
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiadomo że auto terenowe musi palić znacznie wiecej-takie prawa fizyki,ale ze względu na oszczędny silnik-dobrze rozwiązany napęd i zestopniowanie biegów- niema tragedi- w trasie można zejść nawet do 6-6,5 miasto 9-ale to zalezy jak sie poruszamy kto, jak, gdzie, po czym, itp.
4,0
Stosunek jakość/cena
używany- ma świetny stosunej ceny do tego co oferuje-oczywiście jak niewytłuczony i niezajezdzony-można go mieć z tym samym wyposażeniem za tą samą kase co typowego kompakta z tego samego rocznika-wiec bez komentaza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie wyłącznie materiały eksploatacyjne- ale zbyt krótko na ocene
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt krótko na ocene zetelna

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDI 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 HDI 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Grand Vitara I Standard