Przeniesienie napędu
: naped na tył i recznie dołanczany napęd przedni(podczas jazdy)+reduktor, duża zwrotność, praktyczność
5,0
Całokształt
auto jest wielozadaniowe, poradzi sobie w mieście, na trasie,z przyczepką,z zaśnieżoną górką czy drogą,na odpowiednich oponach w terenie,ma klime,pełną elektryke,oszczędnego Diesla-w tej samej cenie jest tak samo wyposażony kompakt popularnej niemieckiej marki,których na drodze jest jak\"psów\" :)-ale co kto lubi
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyzwoity, ale jednak czasami troche brakuje mocy, i momentu zwłaszcza od dołu, bo waży jednak ponad 1500kg-w teranie ok bo jest reduktor
4,0
Skrzynia biegów
napewno niejest to mistrzostwo świata, skrzynia niejest \"szybka\", ale niejest to auto wyścigowe-biegi wchodzą poprawnie- troche długi lewarek-ale chyba tak ma być-ważniejsze by była trwała w terenowym, czasamy trzeba wysprzeglić ponownie by wrzucić wsteczny, 4-ta gwiazdka za reduktor każda prawdziwa terenówka musi go mieć-inaczej jest SUVem wyłącznie na miasto lub polną droge
4,0
Układ jezdny
należy pamiętać że to auto terenowe, wiec masa jest wieksza, wyżej środek ciężkości-trzeba pamietać
dość twarde zawieszenie(jak to w terenowych)ale komfort nieodbiega od typowego niemieckiego kompakta-tylko nietrzeba sie stresować na dziurach :)
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność doskonała, olbrzymie podgrzewane i elektryczne lusterka-idealne w mieście
4,0
Ergonomia
wersja PRZED LIFTEM wnętrza-wiec szaro, nodno, ponuro wewnątrz,tapicerka siedzeń wykonana z jakiegoś starej szarej wykładziny:),przypomina auta z początku lat 90-tych lub wcześniej i odziwo WSZYSTKO JEST POD RĘKĄ!! wszystko działa jak powinno, trwałe, łatwe w czyszczeniu, spora ilość schowków, fotele wygodne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto terenowe(na ramie)-które ma troche ponad 420cm-to super, 5 drzwi, wygodnie sie wsiada(idelana wysokość),miejsca na nogi niebrakuje-ani z tyłu ani z przodu, choć z tyłu wąsko na wysokości barków dla 3 rosłych osób, BAGAŻNIK-niezbyt DŁUGI ale ma kilka schowków, oraz gniazdko elektryczne
4,0
Wyciszenie
jak na terenówko-SUVa to nieźle-zasługa cichego Diesla też
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiadomo że auto terenowe musi palić znacznie wiecej-takie prawa fizyki,ale ze względu na oszczędny silnik-dobrze rozwiązany napęd i zestopniowanie biegów- niema tragedi- w trasie można zejść nawet do 6-6,5 miasto 9-ale to zalezy jak sie poruszamy kto, jak, gdzie, po czym, itp.
4,0
Stosunek jakość/cena
używany- ma świetny stosunej ceny do tego co oferuje-oczywiście jak niewytłuczony i niezajezdzony-można go mieć z tym samym wyposażeniem za tą samą kase co typowego kompakta z tego samego rocznika-wiec bez komentaza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie wyłącznie materiały eksploatacyjne- ale zbyt krótko na ocene
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt krótko na ocene zetelna
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDI 109KM 80kW
[l/100km]