Silnik
: Jak na 2.0 HDI i mase tego auta to w trasie świetnie się sprawuje,
rewelacyjna widoczność, jak na auto na ramie to świetne zawieszenie - wersja XL nie buja i jest bardzo stabilan.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: dala mnie zle zestopniowana skrzynia - słaby uciag na 2
Inne
: Skandaliczny poziom w serwisie ASO oczywiście
Silnik
: Wysoki koszt obsługi 2.0HDI - duży stopień skomplikowania
4,0
Całokształt
Generalnie jak ktoś marzy o terenówce na ramie to polecam -= po trasie w teren, w góry daje radę do miasta odradzam, duże cieżkie - nie ma sensu się lansować.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 HDI kulturalny podczas pracy jak dla mnie zadowalające osiągi, niskie spalanie, niestety minusy to skomplikowana i droga obsługa.
3,0
Skrzynia biegów
Mam poważne uwagi co do zestopniowana - w moim napewno fatalna jest 2 - za słaby jak na początku i trochę to męczy auto i kierowce - kiepsko sie jeżdzi w mieście - nie polecam, na trasie OK, bez zastrzeżen - duza elastycznośc jak na diesla przystało a i ma nieco jadu. Problem ma ze sprzęgłem - specyficzna konstrukcja prowadnika łożyska oporowego.
5,0
Układ jezdny
Jak sie przyzwyczaiłem to uważam go za swietny, ale jak go kupowalem to hmm... po przesiadce z osobówki seg. D no trochę inaczej ale nie ma powodu do narzekan.
Komfort
5,0
Widoczność
DOSKONAŁA - bez porównań wielkie lusterka itd. Mam czyjniki bo XL to długa wersja i mam hak więc jest bezpiecznie napoprzednim parkingu musiałem na cm parkować, ale widoczność rewelacyjana !!!
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu do nieczego sie nie czepiam
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje radę trochę nie wiem dlaczego ale nie grzeje na max, nie wiem może tak ma byc z początku napiera mega gorąc a poźniej spada temp i tak sie stabilizuje ale nie jest zimno więc OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co do miejsca to w mojej wersji XL aż za dużo by się chciało powiedzieć
4,0
Wyciszenie
Średnio wyciszony, może bez rewelacji ale radia da sie posłuchac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zdecydowanie spalanie ekonomiczne, koszty serwisu spore, podstawowe części eksploatacyjne jak paski, rolki, filtry wszelkiej maści w przyzwoitych cenach ale jak już się do serwisu jedzie to skandal i nic nie umieją. A dość skomplikowane auto problem z wymianą rozrządu, filtra paliwai takie tam - nie najtańszy w utrzymaniu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek cena do jakość to chyba największa zaleta tego auta niby niepozorne, niedoceniane czy co ?? fajne auto za niską cenę, wiem, patrol, land cruzer sa o niebo lewpsze ale nie ta kategoria cenowa i czy aby napewno cio co je mają to jadą w teren???A suzuki nie szkoda. NIe ma żadnego porównania z suv-ami jak rav crv x-trail ale one sa chyba do czegoś innego(Xtrail najlepszy z tej trójki)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych drobnych 2 lata i 35 tysięcy kl(od 70 do 105)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ja mam problem ze sprzęgłem czy coś tak od kupna i w serwisie zgolili mnie na 5 tysi i zrobili tak ze jest jeszcze gorzej nastepny koleś co poprawiał po ASO wziął 2 tysie ale nia dało się już doprowadzic do zadowlającego mnie stanu. Poza tym w 2 lata i 35 tysi(od 70 do 105) nic się nie dzieje. Nadmienie ze mieszkam w Radomiu...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDI 109KM 80kW
[l/100km]