Samochód idealny ! Silnik i skrzynia - rewelacja ! Bezawaryjny absolutnie ! nie ma konkurencji ! Jeśli ktoś twierdzi ,że ma to jest bogatym człowiekiem , którego stać na ładowanie pieniędzy we francuskie lub niemieckie gówno. Spalanie 3,7 - 5,3 - nieprawdopodobne niskie. V-max 189km/h GPS 200km/h - licznik. Przyśpieszenie jak ktoś umie jeździć zejdzie poniżej 12 sek. - rewelacja . Ilość miejsca dla pasażerów bardzo duża - nie ma konkurencji w tej klasie . Z minusów nisko osadzona górna krawędź przedniej szyby i miękka blacha . Zastosowanie wosku w profilach wewnętrznych zabezpieczy samochód na lata. Plastiki mnie nie interesują choć u mnie jest Ok , gdyż w niemieckich samochodach plastiki podziwia mechanik a nie użytkownik. Jeździłem wieloma niemieckimi samochodami i wszystkie bez wyjątków były skarbonką bez dna , Natomiast Japońskimi Samochodami robiłem ponad 400 tys bez awarii i ruszania rozrządu .W Suzuki i Toyocie koszty serwisu to : olej, klocki , opony i świece . Już nigdy nie wsiądę do niemieckiego gówna !
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i trwały
5,0
Skrzynia biegów
bezawaryjna
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, chyba ,że ktoś nie umie jeździć samochodem.
5,0
Karoseria
Żadnych oznak korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rocznik 2019 klimatyzacja bezawaryjna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najlepsza ! Nie ma konkurencji w tym segmencie
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]