Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Baleno III

Axel, 3 lata temu
Silnik 1.2 DualJet 90KM 66kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,50
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wziąwszy pod uwagę cenę i to, co auto oferuje, jest bezkonkurencyjne. Dużo miejsca, przyzwoite osiągi, dobre wyposażenie podstawowe, bardzo ekonomiczne. dobrze się prowadzi, choć nie przy dużych szybkościach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ekonomiczny i dość elastyczny. Cudów przyspieszenia nie można oczekiwać, ale daje radę, nie gorzej niż podstawowe wersje Golfa czy Polo.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę czasem jest kłopot z wrzuceniem wstecznego. Poza tym o.k.
4,0
Układ jezdny
Tutaj też jest kwestia opon. Czasami odnosi się wrażenie, że przód trochę pływa, ale to przy większych prędkościach. Poza tym nadwozie jest sztywne, nie przechyla się i nie huśta, nawet przy dość ostrych zakrętach.
5,0
Karoseria
To kwestia gustu. Wszystko jest w zasadzie w porządku, ale całość jest trochę plastikowa i delikatna. Tylne drzwi lubią bez powodu skrzypieć, podobno ma tak być, znaczy, serwis niczym tego nie chciał smarować. Tylko wd 40 i przeczyścić.
Komfort
4,0
Widoczność
Pod światłami jest trochę problemu. Jak się blisko podjedzie, to trzeba się pochylić i patrzeć w górę, żeby dojrzeć , szczególnie czerwone. Z zielonym też nienajlepiej.
4,0
Ergonomia
Schowki mogłyby być troszkę większe, ale nie zauważa się specjalnych problemów, jednakowoż powodów do zachwytu nie widać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę wolno się zimą silnik rozgrzewa, ale jak właczymy klimę i ustawimy już na 3 to jest dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taki mały samochód miejsca naprawdę dużo. Nawet z tyłu jest dość sensownie.
4,0
Wyciszenie
W miarę cicho. Też zależy od opon. Nie jeździłem Bentleyem ani Rollsem, więc nie wiem, co znaczy naprawdę cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niektórzy narzekają na awarie - u mnie nic się nie działo. Przy w miarę ekonomicznej jeździe da radę się zmieścić w 4 litrach. Wkurza trochę korek zbiornika oleju - jest tak fikuśny, że tylko serwis go odkręci. Choć może już ktoś wpadł na pomysł, ja nie znalazłem. Poza tym do klimy potrzebny już jest nowy czynnik chłodzący i za stówkę już nie uzupełnimy go, trzeba wydać około trzech stówek, nawet z ogonkiem i nie każdy warsztat mu już odpowiednie urządzenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Taniej można kupić tylko Dacie, ewentualnie Twingo. W podobnej cenie może Clio, ale z podstawowym silnikiem 60 koni. Może też podstawową wersję Yarisa z silnikiem ok. 70 koni i dużo mniejszym bagażnikiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie działo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Baleno III