Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Baleno III

warma72, 4 lata temu
Silnik 1.2 DualJet 90KM 66kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 122 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Miał być SWIFT ale w salonie przekonano mnie do mało popularnego modelu BALENO. SUPER autko do miasta i do podmiejskiej trasy, na autostradzie też sobie świetnie poradzi ale....Moje autko właśnie tylko autostradowy przebieg. Powód niesamowita ekonomia spalania, to co należałoby poprawić to wyciszenie powyżej 100km/h, gdyby producent o tym pomyślał to myślę, że drugiego lepszego w tej klasie nigdzie nie znajdziecie. Mając na uwadze, że autko mieści się w klasie B i biorąc fakt jego ceny zakupu trzeba sobie uświadomić że to nie Audi!!! Materiały użyte (wykładzina podłogowa), podatny na zarysowania plastik to tak naprawdę jedyne mankamenty które trzeba byłoby poprawić. Zewnętrznie może nie wzbudza podziwu przechodniów ale przednia część może się podobać. Najważniejsze jest to, że podzespoły zawieszenia świetnie przetrwały przebieg 122tyś km, wymienione klocki, olej, filtry, opony i do przodu... i tu sama wisienka na torcie: rewelacyjny silnik 1.2 (90KM na łańcuszku, ten sam co w SWIFCIE), dynamiczny i to spalanie na autostradzie 4,5l/100km BP95)rewelacja !!!! żadna toyotka czy inna mu nie dorówna !!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Prawdziwy Japończyk SUUUUPER, dynamiczny i oszczędny, przy wyprzedzaniu redukcja do 4 i jest uśmiech na twarzy!!! Pracuje równo i cicho to nie 3 cylindrówka, bardzo dobrze reaguje na wciśnięty gaz!!!
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje lekko, płynnie, w moim (wersja komfort) wyświetlacz pokaże na którym biegu jedziesz lub na którym powinieneś jechać, fajne nie piłujesz na niskich przełożeniach!
5,0
Układ jezdny
Ato sztywne, rozstaw osi daje poczucie stabilności, w zakrętach pewnie. Tył układu hamulcowego na bębnach: słychać. Cały układ równo pracuje nic nie wibruje przy hamowaniu nawet ostrym!
4,0
Karoseria
Sylwetka może się podobać, tu 3 za użyte materiały, brak korozji, nic nie trzeszczy choć dużo plastiku podatnego na zarysowanie, głównie drzwi. Lakier tak jak u konkurencji trzeba dbać, to nie ten z lat 90tych! Deska zrobiona z trochę lepszego plastiku, zegary i wyświetlacz nawet się podobają, kierownica mała, obszyta skórą z obsługą multimedialną, telefon bluetooth na 5, radio z CD bez wyświetlacza multimedialnego ale obsługuje nośniki zewnętrzne, światła led do jazdy dziennej , czujnik zmierzchu na 5.
Komfort
4,0
Widoczność
Niska przednia szyba, wysoka osoba będzie miała problem z zobaczeniem świateł na skrzyżowaniu, tył jest ok auto kl B.
4,0
Ergonomia
Nie słuchać szumów wynikających z oporu powietrza!!!, świstów itp.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja manualna, nawiew dobrze schładza i ogrzewanie daje radę taki mamy klimat...nie mam uwag, proste rozwiązanie pożyczone z swifta, wszystko sprawne!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dałem 5 mając na uwadze klasę samochodu, mam porównanie bo to 3 auto w rodzinie, swobodne podróżowanie dla 4 osób, bagażnik w podwójnym dnem wystarczy na zakupy i krótki weekendowy wyjazd!
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest dobrze jak w aucie miejskim!!! powyżej słychać pracę opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie choć wymieniane tylko materiały eksploatacyjne: klocki, filtry, olej, opony inne podzespoły pewnie też bo silnik to znana od lat jednostka!
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena nowego 43900 nie będzie drożej od fabi, tipo, yarisa. Technika Japońska bez dwóch zdań!!! Materiały wykończeniowe mogłyby być poprawione ale za tą cenę auto odpłaci bezawaryjną i mega oszczędną eksploatacją.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam co wpisać, wszystko sprawne. Jeśli coś się pojawi dopiszę!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto eksploatowane w warunkach autostradowych, brak usterek, wymiana materiałów eksploatacyjnych.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Suzuki Baleno III

Liczba wpisów: 10

Suzuki Baleno III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Suzuki Baleno III