Oszczędny a jednocześnie dostatecznie duży by spokojnie jechac autostradą z tempem 150-160 km/h
3,0
Skrzynia biegów
Pierwsze kilkaset km coś haczyło, miałem problemy z wrzucaniem jedynki, w ASO sugerowali poczekać i do 1000 km sprawa się rozwiązała sama. Obecnie skrzynia pracuje jak złoto. rozszerzając o sprzęgło, niestety łozysko oporowe sprzęgła jest do wymiany
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi
4,0
Karoseria
Po 2 latach jakieś purchle odkryli w ASO, ja nie zwróciłem uwagi bo nie jestem estetą ale będą malować klapę tylną.
Komfort
4,0
Widoczność
Rzeczywiście, muszę się trochę schylać by zobaczyć światła ale nie przeszkadza mi to bardzo.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Funkcjonuje jako drugi samochód ale okazjonalnie jako bagażówka i limuzyna dla rodziny :). Sprawdza się.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe spalanie w miejskich warunkach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Z 1 złotówki wydusili najwięcej dm sześciennych przestrzeni, najmniej spalania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Haczenie skrzyni biegów na początku, które się rozwiązało.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łożysko oporowe sprzęgła w zasadzie chrobotało już od roku ale twierdzili w ASO jak zgłosiłem, żeby się przyjrzeć. W chwili obecnej nie maja wątpliwości i je wymienią.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]