Silnik
: Zdecydowanie silnik i jego osiągi w stosunku do znikomego spalania. Czasami mam wrażenie że ten silnik nienawidzi paliwa i woli jednak powietrze :)
5,0
Całokształt
Jestem po pierwszym przeglądzie, na liczniku 22tyś i kilka długich wyjazdów. Dwa największe zaskoczenia. Po pierwsze to auto naprawdę mało pali, Suzuki uczciwie podaje zapotrzebowanie na paliwo. Brawo!
Mieszkam w dużym, zakorkowanym mieście na południu Polski, opony całoroczne, klima zawsze, styl jazdy raczej agresywny- spalanie 5,5 REWELACJA jak dla mnie.
Drugie zaskoczenie - Nie straszna mu dalszą podróż. Prawdą jest że autko jest lekkie i podatne na podmuchy wiatru ale da się tym suzuki przejechać 800km we względnym komforcie ( fotele jak dla mnie ok ) A ile miejsca na nogi z tyłu!Koniecznie porównajcie to z innymi autami - będziecie zaskoczeni tym małym Suzuki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu.
Wystarczająca dynamika, minimalne spalanie, dobra kultura. Brak turbo - co jest dla mnie zaletą. Brak drogiego osprzętu- DPF itp.
Brawo Suzuki!
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok. Biegi wchodzą pewnie.
5,0
Układ jezdny
Jedzie skręca, hamuje. Normalne auto. Ja się czuję w nim pewnie.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu. Podobno te nowe ekolakiery które stosują teraz producenci nie są tak odporne jak kiedyś - zobaczymy z czasem. U mnie na razie ok.
Komfort
3,0
Widoczność
To nie jest wada tego auta ale jego cecha!
Przednia szyba z zewnątrz wygląda normalnie ale siedząc wewnątrz linia dachu mocno opada i widoczność jest ograniczona - szczególnie odczuć to można stojąc pod światłami, trzeba się mocno nachylić by dostrzec sygnalizator. Widoczność na boki i do tyłu dobra.
5,0
Ergonomia
Zaskakująco dobrze. Po przesiadce z bezbłędnie ergonomicznego Golfa, jestem miło zaskoczony ergonomią w Suzuki Baleno .
Wszystko na swoim miejscu, nic nie uwiera, nie przeszkadza, genialne schowki na 1,5l wody mineralnej w dzwiach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja - szybko schładza wnętrze. W zimie mały silnik potrzebuje trochę czasu i kilku kilometrów aby się w pełni nagrzać. Generalnie znowu OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak oni to zrobili ?!!!
Miejsca na nogi z tyłu jest tyle że to auto funkcjonuje, w moim mieście, jako taksówka - to o czymś świadczy!
Genialnie jak na auto miejskie - bardzo dużo miejsca!
5,0
Wyciszenie
To miejskie auto więc wiadomo że nie posiada jakiś specjalnych wygłuszeń - zaskoczeniem jest jednak mata pod klapą silnika.
Do 110km/h jest lepiej niż w innych autach tej klasy.
Przy 140km/h no wiadomo, już jest głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie koszty eksploatacyjne.
Ceny przeglądów jak u innych producentów.
Ceny części nie wiem bo jeszcze nic nie zamawiałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem bardzo zadowolony. Stosunek cena/jakość była jednym z podstawowych kryteriów wyboru tego auta.
Żaden inny konkurent nie daje tak dobrego silnika już od wersji startowej - wszędzie u rywali teraz słabiaczkowe trzycylindrowce, albo jakieś MPI 75KM
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]