Ocena auta B segmentu. Nie będzie porównań do BMW serii 7 (jak to poniektórzy tu próbują robić). Na duży plus system RBS i tempomat ACC, systemy działają bezbłędnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Perełka. Cichy, dynamiczny, oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
Nie za miękki i nie za twardy, taki jak lubię. Dobrze tłumi nierówności. Wspomaganie precyzyjne. Samochód prowadzi się z przyjemnością. Zakręty pokonuje się pewnie (100-120).
4,0
Karoseria
Blacha cienka jak we wszystkich obecnie autach. Karoseria nie wydaje żadnych zbędnych odgłosów Plastyki spasowane bardzo dobrze, nie skrzypią nie trzeszczą, jakościowo segment B.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu, przydaje się czujnik cofania. Z przodu problem na światłach.
5,0
Ergonomia
Prostota i funkcjonalność, bez zbędnych "tysiąca"przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Jedyny minus, to z tyłu osoby wzrostu powyżej 190 cm mogą mieć problem z podsufitką.
5,0
Wyciszenie
Ja na segment B jest naprawdę dobrze. Silnika praktycznie nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie spotkałem do tej pory auta benzynowego które przy normalnej jeździe potrafi spalić w cyklu mieszanym poniżej 4.5l/100km. Rewelacja !!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg. Suzuki usunęło wszystkie znane "choroby" wieku dziecięcego o których było słychać w egzemplarzach z roku 2016-2017.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]