Karoseria
: Rdza na środku klapy bagażnika ( dobrze że nie na dachu ;)
3,0
Całokształt
Auto stylistycznie ładne (moim zdaniem)
Sporo miejsca w środku ale miałem już trzy nie planowane wizyty w serwisie z powodu wad fabrycznych tj.
Korozja
Czujniki ciśnienia opon
Tylne zawieszenie
Noi niestety suzuki nie oferuje bezpłatnego auta zastępczego
A np. nissan lub fiat już tak
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1.2 to dość dynamiczny
Na jazdę w mieście w sam raz
Mało pali, w cyklu miejskim nie przekracza 5l
3,0
Skrzynia biegów
Nie działa tak precyzyjnie jak w WV
3,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Trzeba stanąć przynajmniej 2km przed światłami aby widzieć czy się zmieniły na zielone
Jak nie masz Max 155cm wzrostu to zobaczysz o czym mówię jak podjedziesz pod skrzyżowanie
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie dość długo się nagrzewa
Szkoda trochę że auto w dzisiejszych czasach ma tak klasyczne pokrętła do regulacji nadmuchu (pewnie najtańsze)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej wielkości... można wygodnie usiąść z przodu jak i z tyłu
2,0
Wyciszenie
To nie BMW serii 7 więc wszystko słychać z zewnątrz
Ekonomiczność
3,0
Stosunek jakość/cena
To nie BENTLEY no ale...
Drzwi z tyłu to jeden wielki plastik, jak w matizie
I plastikowe wykończenia progów drzwi czy bagażnika wyglądają jak by miały zaraz odpaść
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- odbiło coś czujnikom ciśnienia w oponach i nie chciały zgadnąć, więc musiałem odwiedzić serwis
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- korozja na klapie bagażnika
- tylne zawieszenie (wada fabryczna)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]