Silnik
: Mały silnik, ale bez doładowania jest żwawy, oszczędny i przyjemnie mruczy. To wielki atut tego samochodu!
5,0
Całokształt
Ocena "doskonałe" głównie za stosunek ceny do całokształtu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest mały, ale bardzo dynamicznie napędza ten samochód. Przyjemnie mruczy, a do tego jest cicho!
5,0
Skrzynia biegów
Fajne, krótkie przełożenia. Biegi wchodzą bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie zrównoważone. Mały promień skrętu. Ładnie tłumi nierówności.
Komfort
4,0
Widoczność
Mały minus za niewielkie lusterka boczne i tylną szybę.
5,0
Ergonomia
Prostota to atut w tej kategorii. Użyteczne schowki na butelki i doskonały panel przy drążku skrzyni biegów. Wybrałem wersje premium więc nie ma centralnego podłokietnika, którzy nie jest wygodny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja na ustawieniu 1 jest cicha, ale niewydajna. Na dwójce skuteczna, ale szumi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dużo. Osoby w granicach 175-180 cm czuje się w tym samochodzie jak w aucie z segmentu C, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Bagażnik super, choć niewielka klapa tylna.
5,0
Wyciszenie
Po prostu wzorowe, jak na taki samochód. Przy 130 słychać więcej, ale to i tak nic, w porównaniu z konkurencją.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie zużycie paliwa!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za samochód wyposażony w elektrykę, 6 poduszek, 6 głośników, klimę i kilka użytecznych dodatków w metaliku zapłaciłem 45.500! Można mieć pretensje do użytych materiałów, jednak tu ocenę należy formułować po kliku latach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko mam aby coś napisać, ale to Suzuki, więc oceniam awansem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko mam aby coś napisać, ale to Suzuki, więc oceniam awansem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]