Bardzo dużo miejsca w środku (jak w klasie C, niech się schowają fabie, fiesty, clio, vw polo itp.). Cichuteńko w środku. Świetne wrażenia z prowadzenia samochodu. Komfortowe zawieszenie. Bardzo ekonomiczny (średnio niewiele ponad 5l/100). 90 KM zupełnie wystarcza przy tej wadze samochodu no i silnik wolnossący z wtryskiem wielopunktowym (duża szansa na małą awaryjność)
Wrażenia
5,0
Silnik
Wolnossący, wtrysk wielopunktowy, bez zbędnych bajerów (turbo, pompy wtrysku itp.), rozrząd na łańcuchu - czego więcej chcieć.
5,0
Skrzynia biegów
Super
5,0
Układ jezdny
Sprężyście i komfortowo, dziury nie przeszkadzają, prześwit prawie jak w niejednej nibyterenówce - 17 cm
Komfort
4,0
Widoczność
Dzięki podnisionemu tyłowi mniejsza szyba z tyłu, ale koniec samochodu tu gdzie koniec szyby więc nie bardzo to przeszkadza.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak pisałem wcześniej - rewelacja, trzeba do niego wsiąść żeby się przekonać. Bagażnik 355l - bez konkurencji w swojej klasie.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak (nowe auto). Biorąc pod uwagę, że silnik bazuje na motorze 1.2 ze Swifta można liczyć na bezawaryjność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW
[l/100km]