Zawieszenie
: Auto fajnie się prowadzi, żadnych awarii, amortyzatory fabryczne wytrzymały prawie 160 tys.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik głośny nawet jak na diesla, poza tym trochę za mało mocy. Przy włączonej klimie samochód strasznie "mułowaty" i mało elastyczny. Ale czego tu wymagać od starej jednostki zaadaptowanej bodaj z Peugeota.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów to pięta Achillesowa tego auta, biegi ciężko wchodzą i nieźle już daje znać o sobie mechanizm różnicowy.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie ma całkiem niezłe, nie słychać żadnych stuków, auto nieźle trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra nie ma problemów z tylnymi słupkami itp.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie nagrzewa się dość szybko ale w lecie przy włączonej klimie sporo większe zużycie paliwa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem sporo miejsca myślę że dla 4 osobowej rodziny spokojnie wystarczy.
3,0
Wyciszenie
N o to akurat nie jest mocna strona szczególnie w przypadku diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa podobne do konkurentów w tej klasie, niestety koszty zarówno części jak i napraw gigantyczne. Po przejechaniu 200 tys. radzę szybko sprzedawać bo zaczyna się sypać.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu niska ale auto bez rewelacji, wygląd niespecjalny, jakość taka sobie ale z drugiej strony trudno znaleźć lepsze auto w podobnej cenie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów awaria silnika tylnej wycieraczki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów wymiana łożysk i koła 5 biegu
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 75KM 55kW
[l/100km]