Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Baleno II Hatchback

Leo 29., 17 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 121KM 89kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Suzuki Baleno II Hatchback 1.8 i 16V 121KM 89kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Baleno odstaje nieco od standartów wykonania dużo droższej Hondy czy Toyoty. Nie wpływa to znacząco na jego własności użytkowe czy niezawodność .
Wrażenia
4,0
Silnik
1,8 to niezbyt czesto spotykany motorek w baleno, Konstrukcja bardzo udana, , dynamiczny a jednocześnie nie jest typem paliwożercy, rozrząd napędzany łacuchem, pracuje cicho i równo.
4,0
Skrzynia biegów
Zestopniowana dość długo na 2-ce polecisz >100 km/h. Jak narazie pracuje bardzo dobrze , czasem występuje niewielki problem z ciężko wchodzącym wstecznym. W wersjach po liftingu (od końca98) poprawiono synchronizatory dość zawodnej skrzyni. Często kontroluje stan oleju przekładniowego narazie wszystko GRA.
4,0
Układ jezdny
Niestety fabryczne amortyzatory o zniennej twardości SS-SC w kontakcie z dogami w PL szybko powiedziały papa. Wymieniłem więc 4szt na jap. KYB jest idealnie, zawieszenie dość twarde dobrze trzyma na łukach a jednocześnie nie pozbawione konfortu
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Drażni duża średnica. kierownicy, Draiwerzy tirów będą zadowoleni :) ja nieco mniej :(, gdyby nie to że jest z poduchą dawno bym wymienił na mniejszą. Przednie fotele z zintegrowanym zgłówkiem są bardzo wygodne reszta jak w japońcu wszystko masz pod ręką ale bez polotu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - wystarczająca. Tył - przy odsuniętych przednich fotelach pasażerowie tylnej kanapy mają nieco mało miejsca na nogi , no ale baleno to nie limuzyna.
3,0
Wyciszenie
Nie jest najlepsze. Od 4000obr jest dość głośno ale motorek ma ładny sound da się wytrzymać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poj 1839ccm trzeba czymś napełnić więc jak ktoś liczy na spalanie w granicach 5l. to radze poszukać 1,3 . W trasie przy dość dynamicznej jeżdzie z wł. klimatyzacją spala ok 7,5 l przy nieco lżejszej nodze i bez klimy można zejść jeden litr mniej. W mieście 10l/100 trzeba liczyć. To i tak mniej niż Bravo 1,6 16V rodziców ;) jak narazie tylko wymnaia amortyzatorów uderzyła mnie po kieszeni, Ceny części eksplatacyjnych w dobrych zamiennikach jak do innych aut jap.... ale te które oferuje ASO Suzuki, eh przez grzeczność nie skomentuje po tym jak zaproponowali mi klocki ham. za 350 zł !!! ... podziękowalem tym panom .
3,0
Stosunek jakość/cena
Autko niedoceniane w PL Uważam proporcje Q vs. Cena są w tym przypadku nie do pbicia ! Za 11-13 tys. kupisz dobrze wyposażone niewymęczone suzuki baleno z końca produkcji (99-00)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Baleno II Hatchback