jeżdziełm już kilkunastoma samochodami różnych klas i jestem przekonany, że cięzko jest znaleść idealny samochód, ten też nim nie jest, ale w porownaniu do innych wypada znakomicie. Zresztą, jeśli ktoś szuka b.dobrze wyposarzonego smaochodu to wie ile za niego musi zapłacić i ile później z powodu usterkowości będzie miał problemów. Kolejnym atutem jest NIEPOPOLARNOŚĆ modelu, a co za tym idzie złodzieje go "nieewidzą".
Wrażenia
4,0
Silnik
troszkę za głośny. za to elastyczny i na 3-ce można poszaleć ;-), 98 koni i poniżej 11 sek do setki to dobry wynik szczeólnie że samochód nie jest młody
5,0
Skrzynia biegów
w porządku, po 155 tys. trochę ciężko wchodzi wsteczny
4,0
Układ jezdny
wszystko na miejscu, dobrze sie trzyma, ale bez rewelacji bo ... zawsze można lepiej
Komfort
5,0
Widoczność
w porównaniu do kilkunastu innych aut prawie idealna
5,0
Ergonomia
bez zarzutu, fotele dobrze wyprofilowane, więc nawet po przejechaniu 600 km nie ma na co narzekać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się nagrzewa; cięzko odparować tylne szyby i to obniża notę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie znam samochodu w tej klasie o lepszych parametrach; nawet niektóre z wyższej półki mają mniej miejsca z tyłu
4,0
Wyciszenie
"in minus" ciut za głośny odgłos silnika, choć ... daje to sportwy smaczek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rewalacja, zapisuję sobie spalanie i po takim przebiegu średnią ma 6,3 ze spalaniem min 5,2 l (spokojna jazda na trasie) oraz max 8,0 l (zimą w zakorkowanym mieście); biorąc pod uwagę pojemność to jest wynik godny uwagi
4,0
Stosunek jakość/cena
zawsze może być lepiej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero problemów, tylko planowe przeglądy i jazda; zresztą wyniki niezawodności ADAC´a za rok 2002 mówią wszystko, w swojej klasie wyprzedził Corollę i zajął I miejsce!!!