Karoseria
: Samochód ma 18 lat, brak ocynku a z dołu dosłownie jedno ognisko korozji na progu, którym mocno przydarłem kiedyś.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Elektryczne szyby, słabe światła
4,0
Całokształt
Typowy samochód japoński z lat 90-tych. Silnik nie do zdarcia, lubi obroty. Naprawdę niezawodna jednostka. Jeżdżona na gazie od 8 lat, bez porządnego rozgrzewania i zero usterek. Olej wymieniany czasami co 10 k km a czasami co 30k km. Można jeździć aż odpadną koła :)
Dobra konserwacja minimalizuje korozję praktycznie do zera! 18 letnie auto bez korozji. Poziom nieosiągalny dla wielu nowszych konstrukcji.
Zdecydowanie niezawodność to największy plus tego samochodu. Przez 100 000 km raczej dość szorstkiego traktowania nie zrobiłem przy nim nic więcej niż standardowe podzespoły jak klocki, tarcze filtry etc.
Napęd 4x4 ( stały) w zimie piękna sprawa, nie ma dla niego czegoś takiego jak zbyt śliska droga, no chyba że chcemy hamować:D
Bolączki:
-Brak wyciszenia
-Ciężko działający szyby ele. z przodu ( pewnie zużyte )
-ŚWIATŁA DLA NIEWIDOMYCH - lepiej nie jeździć w deszczu po zmroku! Światła jak w rowerze, inni widzą nas ale my już innych nie koniecznie.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 101KM 74kW
[l/100km]