Silnik
: silnik praktycznie nie zniszczalny , duza moc i ladne przyspieszenie po osiagnieciu tak 3 lub 3,5 tysiaca obrotow. 2 i 3 bieg to rakieta a i z 5 nietrudno wyprzedzac.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: trudnosci z dostaniem przegubu
Inne
: kiedys były trudnosci z czesciami zamiennymi teraz jest juz duzo lepiej , sena czesci dosyc przystepna trzeba tylko troche poszukac i odwiedzic kilka sklepow .
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
dosyc głosny na wysokich obrotach ale jezdzilem glosniejszymi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taki dosc duzy silnik to spalanie zaskakuje.przy szybkiej jezdzie tak 160 /180km/h spalanie tak około 10 litrów gazu ale jadac spokojnie , ekonomicznie mozna zejsc do 6 l na stowke
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 121KM 89kW
[l/100km]