Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Alto VI

grogol, 12 lat temu
Silnik 1.0 68KM 50kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Alto VI 1.0 68KM 50kW 2009-2014 - Oceń swoje auto
3,85
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : obawialem sie ze silnik bedzie zbyt glosny albo za slaby jak na takiego malucha, ale niepotrzebnie
4,0
Całokształt
Tanie, fajne i zwawe autko, idealne dla dwoch osob na zakupy lub dojazdy do pracy, zreszta tylko w tym celu zostalo chyba zrobione....
Wrażenia
5,0
Silnik
lekki maluch daje sobie rade z 68 konnym silniczkiem, doskonaly w ruchu miejskim, poza miastem silniktrzeba bardzo wkrecac na obroty zeby bezpiecznie wyprzedzic, albo zapewnic sobie duzo miejsca do tego manewru, silnik nie za glosny, praktycznie slychac tylko podczas ruszania, poza miastem ped wiatru wszystko zaglusza :)
4,0
Skrzynia biegów
auto kupilem nowe wiec z poczatku biegi ciezko wchodzily teraz jest juz duzo lepiej, wstecznego czasami trzeba szukac ale nie jest zle
3,0
Układ jezdny
to minus tego samochodu, w miescie slychac kazda dziure, przy wiekszej ilosci wybojow samochod zaczyna sobie wesolo podskakiwac, za to poza miastem dosyc pewnie trzyma sie drogi nawet na waskich i szybkich zakretach, uklad kontroli trakcji nie za bardzo widac zeby dzialal, czasem na rondzie przy wiekszej predkosci auto staje sie podsterowne, ale kontrolka od trakcji nie zapala sie (za to zapala sie gdy kola boksuja przy np. ruszaniu)
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu i do tylu dobra, ale przednie slupki zbyt grube, przeszkadzaja przy wyjazdach z drogi poprzecznej, lusterka zewnetrzne jakies takie za male, podczas porannego wycierania od wody zawsze sie przestawiaja a regulacja jest tylko reczna zatem co dziennie musze je ustawiac
2,0
Ergonomia
tu tez nie najlepiej, przycisk od wylaczania kontroli trakcji jest obok wlacznika swialem przeciwmgielnych, na dodatek obydwa sa tak usytuowane, ze zaslania je kierownica, trzeba sie schylic zeby je dojrzec, szyby przednie elektryczne ale wlacznik trzeba caly czas trzymac zeby zamknac lub otworzyc, szczegolnie uciazliwe przy np. dokonywaniu oplaty za autostrade, ruszam, chcialbym zmienic bieg ale reke mam zajeta zamykaniem okna... poza tym okna pasazera nie moge zamknac bo mam sterowanie tylko moim oknem i nie moge o tym nie napisac: przyciski do trabki w fatalnym miejscu, nie w centralnej czesci kola ale blisko obwodu, na pozycji \"za 15 trzecia\" przy skrecaniu zdarza mi sie radosnie zatrabic...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
autko szybko sie nagrzewa, wentylacja oraz klimatyzacja dzialaja prawidlowo
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo duzo miejsca jak na takie male auto, z tylu w ogole go ma, zeby jechac w 4 osoby kierowca i pasazer musza jechac w naprawde niewygodnej pozycji, ale da sie oczywiscie, byle nie za dlugo, to ogolnie samochod dla raczej dwoch osob, maksymalnie z jednym dzieckiem
2,0
Wyciszenie
wyciszenia praktycznie nie ma, bardzo ladnie slychac kazdy kamyczek ktory odbije sie od nadkola, ale prawdziwa katastrofa to jazda powyzej 120 km/h, na chropowatym asfalcie huk podczas jazdy jest nie do wytrzymania, trzeba prawie krzyczec zeby moc porozmawiac, na gladkim asfalcie jest duzo lepiej ale i tak dosyc glosno, inni narzekaja na hamulce, moje sa dobre ale tez bardzo glosne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jadac samotnie bez bagazu i delikatnie operujac gazem mozna osiagnac wysrubowane spalanie podane przez producenta, ale kto tak jezdzi? Ja uzywam glownie auta na dojazdy do pracy przy komplecie osob (znaczna czesc drogi poza miastem)spalam srednio 5,5 litra na setke wiec bolu raczej nie ma, przeglad gwarancyjny drogi, 155 funtow (790 zl) za wymiane filtra i oleju, zdzierstwo!
5,0
Stosunek jakość/cena
za 43 tys zl ekonomiczny samochod plus klimatyzacja, ABS z EBD, ESP, klimatyzacja, alufelgi, 6 poduszek, radio z MP3 i 6 glosnikow u konkurencji ciezko tyle znalezc
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
7000 przejechanych kilometrow wiec na razie jeszcze wszystko gra, zobaczymy jak bvedzie potem...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Alto VI