Silnik
: Małe spalanie to największy atut tego auta.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Szkoda, że to nie cztery cylindry, bo wtedy nie trzeba by go wkręcać na wysokie obroty, by wydobyć rzeczone 68 km. Trzy cylindry to też słaba kultura pracy (wibracje).
4,0
Skrzynia biegów
Czasem jest problem z załączeniem wstecznego.
3,0
Układ jezdny
Pedał hamulca ma mały skok co utrudnia dozowanie siły hamowania. Może to przynieść przykry skutek w przypadku konieczności nagłego hamowania na łuku,na śliskiej nawierzchni.
Komfort
3,0
Widoczność
Najbardziej przeszkadzają bardzo szerokie tylne słupki. Lusterka wsteczne mogłyby być trochę szersze.
3,0
Ergonomia
Na drzwiach kierowcy brakuje dodatkowego przycisku do opuszczania szyby w drzwiach pasażera. Seryjne głośniczki w kokpicie wydają dźwięki bardzo słabej jakości. Kokpit i boczki drzwi wykonano z twardego i nieprzyjemnego w dotyku tworzywa sztucznego. Fotele dość wygodne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze nagrzewa się dość szybko. Niestety dmuchawa trochę hałasuje, tak jakby wpadł do niej np. liść
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco wygodnie (mam 191cm wzrostu). Podróżowanie na tylnej kanapie tylko za karę.
2,0
Wyciszenie
Bardzo słabo, mam jeszcze wysłużone CC Sporting i wrażenie, że jest w nim ciszej niż w Alto.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 68KM 50kW
[l/100km]