Jak na silnik do kosiarki ( 0.8 L ) to dziala naprawde rowno i elastycznie. Do 60 km/h zaskakujaco dynamiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem brakuje mi 5 biegu, ale za to biegi wchodza gladko jak po masle zarówno przy wrzucaniu w gore jak i przy redukcjach.
4,0
Układ jezdny
Sprytne miejskie autko nie bojace sie ostych zakretow. Calkiem precyzyjny uklad kierowniczy i proste ale sprawne zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Absolutnie doskonała widocznosc! Normalnie jak w akwarium
4,0
Ergonomia
Dobrze wymoslona rzecz. Kazdy detal zrobiony minimalnym sumptem, ale za to z glową. Diabel jak zwykle tkwi w szczegolach. Przyklad: 1,5 obrotu korba i okno w pelni otwate
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kilka sensownie pomyslanych kombinacji nawiewiu + silna jak na taka puszke dmuchawa + sprawne ogrzewanie. Nie ma co marudzic.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorac pod uwage gabaryty : budka telefoniczna przewrocona na bok ;-) to konstruktorom nalezy sie szacunek za miejsce na nogi dla kierowcy i pasażera. Z tylu.. hehe to juz nie moj problem...
2,0
Wyciszenie
Marne, ale mnie to nie boli
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie to jazda na wode. Nawet maksymalnie katowany nie spali wiecej niz 6 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Powiem tak. Kupilem go za 1500 zlotych a mial mi sluzyc tylko zastepczo przez 1 no moze 2 miesiace. Pozniej okazalo sie ze jest calkiem fajny i nie ma zadnego powodu zeby go wyrzucac, wiec zostal.
Przez 1,5 roku przejechalem nim w cylu miejskim ponad 20 tysiecy km wkladajac zero zlotych. Obecnie radykalnie poprawila sie moja sytuacja finansowa wiec zwyczajnie go komus podaruje. Jesli masz klopoty finansowe, a musisz miec 4 kola ktore sie kreca, to nie masz sie nad czym zastanawiac. Absolutnie najlepszy z kaszlakow.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go 1,5 roku i wymienilm tylko olej ( raz) i piora wycieraczek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemow
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 39KM 29kW
[l/100km]