Silnik
: Mała pojemność a tyle frajdy z jazdy i dla kieszeni ;)
4,0
Całokształt
Auto sprawuje się dobrze ale można ponarzekać czasem na nie. Ten samochód ma dusze. Jeśli się go pieści i dba, sam się odwdzięczy bezproblemową jazdą.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po wymianie przewodów do świec, auto dostało totalnego kopa i może nie wciska w siedzenie ale na ruszaniu ze świateł takie auta jak: TICO, CINQUECENTO, zostają daleko w tyle.
4,0
Skrzynia biegów
Za długie biegi. Gdyby były troszkę krótsze to można byłoby powiedzie że mała rajdówka miejska.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się asfaltu nawet na zakrętach gdzie jest 60km/h, ja jadę 80-90 i nic go nie rusza. Przy prędkości 120km/h dziwnie się zachowuje gdy wieje wiatr lub mija się większe gabaryty z naprzeciwka.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać prawie wszystko. Podobna sytuacja jest w Renault Twingo. Szyb dużo a blachy mało.
3,0
Ergonomia
Bez komentarza. O czym tu pisać.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą jest super bo nawet uchylam ,,skrzydła,, okien tylnych aby się nie ugotować. Lato nie do wytrzymania. Jeśli się nie włączy chociaż na pierwszy poziom ogrzewania to w jeździe miejskiej mamy gwarantowaną temperaturę wrzenia w chłodnicy i nawet wentylator nie pomorze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto nie jest klasy C i niema co się spodziewać na luksus. Miejsce dla kierowcy zrobiłem wydłużając szynę siedzenia na maksa (spawanie dodatkowego płaskownika), i teraz mam więcej miejsca niż dotychczas. Pasażerowie? Z przodu jest ok. Z tyłu po prawej stronie jest również dobrze. Ale za fotelem kierowcy po mojej przeróbce nie zmieści się żadna noga.
3,0
Wyciszenie
Coś trzeba z tym zrobić bo hałas przy prędkości ponad 100km/h jest dokuczliwy, no i wszelkie drogi nie asfaltowe są nie dobre. I jedyne co to dołożenie dodatkowych kilogramów pod blachy i myślę o kocach przeciw pożarowych. Mam nadzieję że się uda i będzie cichutko tak jak jedzie się na 4 biegu przy prędkości 40km/h ;))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zredukowane do minimum. Regulacja gaźnika i paliwko na ORLENie. Średnie spalanie u mnie 4,5l na 100km po trasie. Miasta nie liczę bo próbuje omijać. Przegląd jak wszędzie 100zł. OC płacę 210zł za rok. Części lepiej kupować oryginalne bo zamienniki są w podobnej cenie a wiadomo że dłużej będzie oryginał pracował niż jakaś podróbka.
3,0
Stosunek jakość/cena
Mój ,,Szkrab,, wygląda inaczej niż go kupiłem i wcale nie wygląda jak Suzuki Alto. Czas zrobił swoje na lepsze ;))
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli się dba o auto to będzie służyło latami. Aby tylko jeździć i lać paliwo to lepiej niech stoi w garażu bo szkoda silnika a ma wytrzymały.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stan licznika 81 tyś. Wymienione:
Filtr powietrza FILTRON-13,39zł.
Filtr paliwa oryginalny-10zł.
Filtr oleju CHAMPION-25zł. + 3 litry oleju 50zł
Klocki hamulcowe, przód BOSCH komplet 92zł.
Pół oś lewa-tylko na zamówienie. Koszt 400zł +wysyłka kurier w dwie strony 84zł.
Akumulator BOSCH 281zł (na wymiar)
Kolumna resorująca i wahacze, koszt 500zł+usługa
Co jeszcze zrobię w tym aucie to czas pokaże. Ale jak na swój wiek auto się sprawuje lepiej niż inne roczniki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 39KM 29kW
[l/100km]