Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV II Crossover

Robert, 3 lata temu
Silnik 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 72 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru XV II Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony, samochód zaskoczył mnie swoją uniwersalnością. W codziennej eksploatacji sprawdza się doskonale. Parkowanie w miejscu po osobowym samochodzie czy jakiś większy krawężnik w połączeniu z bardzo dobrą widocznością i zwrotnością nie stanowi problemu. Samochód pali mniej i przyspiesza szybciej niż deklaruje producent. W weekend mogę z marszu pojechać nad wodę, w góry czy do lasu niezależnie od pory roku i napewno dojadę i wrócę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bez turbo, 150 koni z 2 litrów - nie ma się co zepsuć
4,0
Skrzynia biegów
Przyspiesza w sposób ciągły i zawsze jest optymalne przełożenie. Przy tej mocy silnika nic nie powinno się dziać przez 10 lat
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się doskonale. Trzyma się drogi zaskakująco dobrze w każdych warunkach.
4,0
Karoseria
W pierwszej chwili dizajn nie powala ale im dłużej się mu przyglądam tym lepiej wyglada.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność z miejsca kierowcy jest wzorowa, słupki nie zasłaniają widoczności. Kamera cofania bardzo dobrej rozdzielczości z liniami faktycznego przejazdu
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Większość potrzebnych regulatorów jest tradycyjna nie dotykowa co umożliwia patrzenie na drogę a nie na ekran dotykowy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko i sprawnie. Polecam podgrzewane fotele bo efekt jest bardzo szybki. Co więcej?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra przestrzeń dla pasażerów. Kierowca ma imponujący zakres regulacji fotelami kierownicy. Jedyny minus to bagażnik - jest wystarczający i nic więcej.
4,0
Wyciszenie
Po złamaniu przepisów na autostradzie słychać i silnik i powietrze opływające samochód. Przy normalnych prędkościach jest normalnie, ani lepiej ani gorzej niż w innych konstrukcjach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie zepsuło przy przebiegu 72 tysiące kilometrów. Wymiana oleju co 15 ostatni koszt 670 w serwisie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Porównywałem konkurencje w tym samym wyposażeniu i z reguły było drożej. Stałego napędu na 4 koła nie ma z czym porównać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło. Nawet żarówka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło - ma 72 tys

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru XV II Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru XV II Crossover