Jestem bardzo zadowolony, samochód zaskoczył mnie swoją uniwersalnością. W codziennej eksploatacji sprawdza się doskonale. Parkowanie w miejscu po osobowym samochodzie czy jakiś większy krawężnik w połączeniu z bardzo dobrą widocznością i zwrotnością nie stanowi problemu. Samochód pali mniej i przyspiesza szybciej niż deklaruje producent. W weekend mogę z marszu pojechać nad wodę, w góry czy do lasu niezależnie od pory roku i napewno dojadę i wrócę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bez turbo, 150 koni z 2 litrów - nie ma się co zepsuć
4,0
Skrzynia biegów
Przyspiesza w sposób ciągły i zawsze jest optymalne przełożenie. Przy tej mocy silnika nic nie powinno się dziać przez 10 lat
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się doskonale. Trzyma się drogi zaskakująco dobrze w każdych warunkach.
4,0
Karoseria
W pierwszej chwili dizajn nie powala ale im dłużej się mu przyglądam tym lepiej wyglada.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność z miejsca kierowcy jest wzorowa, słupki nie zasłaniają widoczności. Kamera cofania bardzo dobrej rozdzielczości z liniami faktycznego przejazdu
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Większość potrzebnych regulatorów jest tradycyjna nie dotykowa co umożliwia patrzenie na drogę a nie na ekran dotykowy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko i sprawnie. Polecam podgrzewane fotele bo efekt jest bardzo szybki. Co więcej?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra przestrzeń dla pasażerów. Kierowca ma imponujący zakres regulacji fotelami kierownicy. Jedyny minus to bagażnik - jest wystarczający i nic więcej.
4,0
Wyciszenie
Po złamaniu przepisów na autostradzie słychać i silnik i powietrze opływające samochód. Przy normalnych prędkościach jest normalnie, ani lepiej ani gorzej niż w innych konstrukcjach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie zepsuło przy przebiegu 72 tysiące kilometrów. Wymiana oleju co 15 ostatni koszt 670 w serwisie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Porównywałem konkurencje w tym samym wyposażeniu i z reguły było drożej. Stałego napędu na 4 koła nie ma z czym porównać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło. Nawet żarówka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło - ma 72 tys
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
[l/100km]