Przeniesienie napędu
: Prowadzi się jak Porsche 911 w ciasnych zakrętach. Niesamowita frajda z jazdy, za taką kasę
5,0
Całokształt
Czym dłuzej nim jeżdżę, tym bardziej go lubię
Wrażenia
3,0
Silnik
Trochę brakuje mocy
5,0
Skrzynia biegów
Fenomenalna CVT. To już moje kolejne auto z tą skrzynia biegów, ale jest bardzo dopracowana - wirtualne biegi są bardzo dobrze zestopniowane
5,0
Układ jezdny
Niewiarygodne trzymanie w zakrętach
5,0
Karoseria
Nowoczesna, estetyczna i całkiem przestronna
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na takie prowadzenie, zaskakująco dobry
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra - świetna jakość wykończenia. Zwłaszcza w porównaniu do pierwszej generacji XV
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima do 30 stopni daje rade, powyżej już nie. Ogrzewanie - bardzo dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 4 dorosłych osób ok, ale 5 nie daje rady na długich dystansach
4,0
Wyciszenie
Jest ok, zwłaszcza w porównaniu do pierwszej generacji XV
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fajne urządzenie elektroniczne do oszczednej jazdy - wtedy można zejść nawet do 6,5 l/100km, ale inni użytkownicy drogi cię znienawidzą. Przeciętnie 9 litrów. Koszty przegladów dość wysokie jak na te klasę samochodów. 30tys km - 2000zł, ale wymieniają nawet płyn hamulcowy. Może dlatego tak mało awaryjne są te samochody?
5,0
Stosunek jakość/cena
DOSKONAŁY, ale tylko dla najtańszej wersji, w standardzie juz z tempomatem aktywnym. BARDZO PRAKTYCZNY w korkach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SUPER
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
33 TYS OD NOWEGO w 10 miesięcy - zero problemów. Inne marki mogą pozazdrościć, zwłaszcza BMW
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6i 114KM 84kW
[l/100km]