Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover

Szejki, 4 lata temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 92 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Auto na każde warunki drogowe. Mało jest takich auto, które potrafią tak pewnie jeździć po zakrętach, a potem pokonywać leśne błota.
Wrażenia
4,0
Silnik
Charakterystyczny dźwięk pracy, kultura pracy. Nie jest to typ sportowca, ale wystarczy do sprawnej jazdy w mieście lub w trasie.
3,0
Skrzynia biegów
Nie jest to precyzja, której spodziewałem się po japońskim samochodzie. Wymaga przyzwyczajenia.
5,0
Układ jezdny
Pod tym względem auto wymiata. Charakterystyka układu jest ustawiona pod bardzo dynamiczna jazdę. Auto daje super pewność na drodze, prędkości przenoszone przez zakręty zaskakują. Bliżej mu do auta sportowego niż komfortowego SUVa. Układ kierowniczy jest dobrze wyważony i precyzyjny. Na prawdę można napierać tym autem na zakręty!
5,0
Karoseria
Brak oznak rdzy, nadwozie sztywne.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu wzorowa. Trójkątne okienka w drzwiach poszerzają pole widzenia. Do tyłu jest bardzo dobrze, kamera cofania spełnia swoje zadanie.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przyrządy są pod ręka. Świetna pozycja za kierownicą. Duży zakres regulacji kierownicy i fotela. Można siedzieć tak jak trzeba: bardzo nisko, nogi proste i kiera wysunięta na maksa do tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa tak jak trzeba. Full Auto ustawione na 20 stopni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto bardzo obszerne. Mierzę 190cm i mogę usiąść za sobą. Jak na kompakta jest świetnie.
3,0
Wyciszenie
Tutaj mogłoby być lepiej. Powyżej 140 robi się głośno. Plastykowe nadkola niestety nie tłumią tak dobrze jak filcowe wykończenie powszechnie stosowane w autach. Dodatkowo pojawiają się szumy opływowe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trzeba się liczyć z tym, że nie jest to marka popularna i części mogą być drogie. Ubezpieczenie mieści się w normalnym przedziale. Spalanie 110kmh - 6-6,4l, 130 - 7,5l i 140 - 8.8l. Miasto 8,8-11l. Nie jest źle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogłoby być lepiej, zwłaszcza jeśli chodzi o montaż plastyków. Reszta super samochód od inżynierów dla kierowców, którzy lubią jeździć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru XV I Crossover