Najgorzej wydane pieniądze w mojej karierze motoryzacyjnej. Auto jest tandetnie wykończone, całe wnętrze skrzypi i stuka, plastiki rysują się od patrzenia, tylna oś stuka podczas przejazdu przez progi zwalniające. Pojecie komfortu akustycznego w tym aucie nie istnieje- auto jest kompletnie nie wyciszone przy 140km/h nie można normalnie rozmawiać. Pomimo napędu S- AWD na śliskim samochód potrafi pojechać prosto przy skręconej kierownicy. Serwis bardzo słaby, bardzo drogi, nie reagujący na zgłaszane usterki przez użytkownika podczas obowiązkowych corocznych przeglądów. Czas oczekiwania na części 2 miesiące. Cena auta nie adekwatna do tego co otrzymujemy. Pierwsze i ostatnie Subaru w moim życiu . Nie polecam i przestrzegam przed XV.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie mam zastrzeżeń. W miarę ekonomiczny. Dobrze brzmi
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo nie precyzyjna, biegi w szczególności 1 i 2 haczą, lewarek skrzyni biegów drży.
3,0
Układ jezdny
W zimie AWD się przydaje. Pomimo napędu S- AWD na śliskim samochód potrafi pojechać prosto przy skręconej kierownicy. ESP nie da się wyłączyć.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok
4,0
Ergonomia
Jest ok. Bagażnik mógłby być większy
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w trybie auto albo wieje gorącym powietrzem albo zimnym żeby utrzymać zadaną temperaturę na wyświetlaczu. Nie tak to powinno wyglądać w aucie za takie pieniądze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok
1,0
Wyciszenie
W tym aucie nie istnieje coś takiego jak wyciszenie - taka puszka na kołach
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogie coroczne przeglądy, silnik na trasie ekonomiczny, w mieście pali dużo 12L+/100km
1,0
Stosunek jakość/cena
auto o najgorszym/najsłabszym stosunku jakość / cena jakie miałem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wyładowujący się akumulator, stuki niewiadomego pochodzenia w kabinie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW
[l/100km]