Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover

fan subaru, 8 lat temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
3,23
24% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wygląd kolor flagowy subaru pomarańczowy czarne felgi super
3,0
Całokształt
Napiszę tak auto kupione jako nowe jak za taka kasę to bardzo drogie cena nie adekwatna do jakości podczas jazdy na nierównościach plastiki w aucie tragedia jakaś pomyłka skrzypią nielitościwie źle spasowane coś brzęczy w drzwiach przednich coś popiskuje w przednich słupkach tylna klapa też dokłada swoje strasznie głośny powyżej 110 km /h rozumiem że napędy mogą generować hałas opony źle dobrane też ale mimo to dużo ciszej było w starym foresterze . Tapicerka niszczy się w zastraszającym tempie ale informacja auto było jako 3 w rodzinie czyszczone sprzątane raz w tygodniu naprawdę bardzo zadbane ale fotel miał już pierwsze ślady zużycia przy wadze kierowcy 80 kg dywany zmechacone od odkurzacza plastiki rysują się od paznokci! Lakier strasznie delikatny listwy plastikowe zewnętrzne bardzo delikatne radzę nie jeździć na myjnię z twardymi szczotkami bo się porysują wokół klamek drzwi rysy od otwierania . Ogólnie linia auta fajna wykończenie i jakość tragedia przy tak małym przebiegu
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik no cóż 150 km nie jest to f1 ale do sprawnego poruszania po mieście wystarczy zbiera się całkiem dobrze ciekawostka nie starczyło mi oleju od zmiany do zmiany czyli 12 tys km zapaliła się kontrolka w najmniej oczekiwanym momencie ale w serwisie powiedzieli że to normalne zużycie oleju jest
4,0
Skrzynia biegów
wszystko ok biegi wchodziły dobrze bez żadnych problemów i szarpnięć chociaż czasami haczył bieg wsteczny ale to kwestia wyczucia sprzegła
3,0
Układ jezdny
duży plus w zimie stały napęd 4x4 ale szkoda że bez reduktora tak jak było w foresterze zawieszenie dość twarde według mnie słabo tłumi nierówności i auto za bardzo podskakuje i przy prędkościach powyżej 120km/h za mocno się przechyla na zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
Słabo podczas dłuższej podróży jazda dość mecząca głośno przy moim wzroście 188 cm z tyłu za mną usiądzie tylko drobna osoba lub dziecko siedziska foteli trochę za krótkie no i skrzypiący fotel kierowcy bagażnik nie za duży widoczność dobra kamera cofania wszystko widać
4,0
Ergonomia
mały zwrotny do miasta łatwo zaparkować i na zakupy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem chłodzi zima grzeje najlepiej ustawić w pozycji auto ale czuć obciążenie silnika jak załącza się kompresor od klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto z wyglądu wydaje się duże w środku tak sobie dwie osoby z przodu ok co do tylnej kanapy mało miejsca a osoby wysokie będą miały niewygodna pozycje mało miejsca na nogi ale kupując ten model wiedziałem że będę nim jeździć w większości sam więc mi to nie przeszkadzało
1,0
Wyciszenie
jak pisałem wyżej tragedia strasznie zaoszczędzili na wygłuszeniach ale naprawdę przy 120 km/h trzeba głośno rozmawiać nie wiem niby w 2014 roku coś tam poprawili z tym wyciszeniem ale nie wiem moje auto było głosne
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no cóż jak bym nie jeździł 10l na 100 km jazda nie sportowa nie ekonomiczna normalna ale przy tej masie auta i dwu litrowym silniku uważam że spalanie mogło by być około 7- 8 l na 100km
1,0
Stosunek jakość/cena
na pewno nie te pieniądze za taką jakość wygląd fajny i tyle
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oprócz zużywania się oleju silnikowego ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych chyba za mały brzebieg

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru XV I Crossover