Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover

JakubK, 10 lat temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : zauroczony jestem dźwiękiem silnika
5,0
Całokształt
Auto specyficzne i nie dla każdego. Jezeli marzysz o aucie z wypasionym wnętrzem ten samochód nie jest dla ciebie. Jeżeli potrzebujesz zwinnego, dynamicznego auta, które posiada prawdziwy napęd na wszystkie kola ( a nie pseudo napędy awd z dołączanym tyłem), którym wjedziesz prawie wszędzie gdzie twoi koledzy w skodzie yeti nie mogą to jest auto dla Ciebie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0i 150 koni z manualna skrzynia biegów radzi sobie bardzo dobrze z nadwoziem XV. Dźwięk silnika w układzie boxer uzależnia. Osiągi 9sek do 100km/h, prędkość maksymalna lekko ponad 200km/h licznikowych. Spalanie jadąc na 6 biegu na trasie z prędkością 100km/h 6,4 l/100km , jadąc dynamicznie po mieście 8/9l /100km. Aby wydobyć moc z 2.0i trzeba go dosyć wysoko kręcić - ale cóż taki urok silników N/A.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń. Chodzi plynnie
5,0
Układ jezdny
S-AWD ( mechanicznie z wiskoza czyli takie z jakiego znane jest subaru ) i wszystko jasne
Komfort
4,0
Widoczność
słupki A dość grube jednak nie przeszkadzają w widoczności na boki. Duże lusterka boczne ułatwiające manewrowanie. Natomiast przeszkadza mi lusterko na szybie - jest albo nie właściwych rozmiarów, albo w złym miejscu
4,0
Ergonomia
Calikiem dobrze, duża ilość schowków na napoje niestety nie mieszczących 1,5l butelkę z woda mineralna. Standardowy podłokietnik nie spełnia swojej funkcji gdyż jest za krotki-cale szczecie dostępny jest akcesoryjny wysuwany z amerykańskiego xv crosstrek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zastrzeżeń
4,0
Wyciszenie
słabo wyciszone nadkola. Mocno słychać opony ( i letnie i zimowe) powyżej 120km/h. W 2014 model XV przeszedł modernizacje m.in zostało poprawione wyciszenie silnika i wnetrza, nastawy zawieszenia, układ kierowniczy i coś jeszcze -szkoda ze zapomnieli o nadkolach...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie: na trasie jadąc do 100km/h na 6 biegu można uzyskać spalanie rzędu 6l/100km na autostradzie jadąc 140km/h -8l/100km . W mieście miedzy 9-10l/100km . Calikiem nieźle jak na auto zasilane PB ze stalym napedem na wszystkie kola Koszta przeglądów w ASO bardzo wysokie -niestety przez pierwsze 3 lata aby zachować gwarancje przeglądy co 15k km są obowiązkowe!
5,0
Stosunek jakość/cena
dałem doskonale, ponieważ rozwiązań wykorzystywanych w autach marki subaru nie mogę porównywać do innych aut którymi jeździłem -silnik typu boxer (występuje jedynie w porsche, z którym odczynienia nie miałem ), S -AWD -staly mechaniczny napęd na 4 kola ( nie mylić z haldexem bo to całkowicie coś innego)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narzazie nie wystąpiły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narzazie nie wystąpiły

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru XV I Crossover 2.0i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru XV I Crossover