Doskonały miejski samochód, oraz bardzo przyjemny w jeździe podmiejskiej, oraz okazjonalnie autostradowej. Dokładnie takie samo zdanie miałem o poprzednim samochodzie ( Honda CRV, 2.0 VTEC) , który używałem przez prawie 10 lat w takich samych warunkach. Tyle, że poprzedni zużywał średnio ok. 50% więcej paliwa. Za to miał znacznie większy bagażnik. Jeśli ktoś nie przewozi dużych przedmiotów, to z punktu widzenia kierowcy bardzo podobne odczucia w użytkowaniu obu aut. Wrażenia pasażerów również podobne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na razie. Zobaczymy, co będzie po 100 000 km.
4,0
Skrzynia biegów
Manualna - 5 biegów.
Nie tak precyzyjna jak w CRV ale za to bardzo funkcjonalny w cały całym zakresie prędkości reduktor!
5,0
Układ jezdny
All wheel symetrical drive :}
Komfort
5,0
Widoczność
high command position! prawie jak w SUV.
4,0
Ergonomia
Bez zbędnej elektroniki, łatwe dostosowanie ustawienia foteli.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja niezbyt efektywna w pierwszych minutach jazdy podczas upalnych dni. Ustawienia i regulacja nawiewu OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco nawet dla wysokich.
4,0
Wyciszenie
Nawet przy jeździe z autostradową prędkością, silnik nie jest zbyt głośny, a dźwięk boksera jest przyjemny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód dostępny z napędem na wszystkie koła nawet w podstawowej wersji wyposażenia i z podstawowym silnikiem. Bogate wyposażenie standardowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt mały przebieg, żeby obiektywnie ocenic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 10 000 km w japońskim samochodzie?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6i 114KM 84kW
[l/100km]