Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover Facelifting
garrets,
ponad rok temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
77 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Bardzo wygodny do jazdy po wszystkim. A w polsce jest różnie.
5,0
Całokształt
Bardzo udany , niezawodny i wszechstronny samochód. Wygodny na miasto, oszczędny w trasie. Bezpieczny !
Wrażenia
5,0
Silnik
To moje drugie Subaru, benzynowy bokser jest rewelacyjny. Trzeba dać mu chwilę na rozgrzanie, dobrze zbiera sie przy 0-60, nieco brakuje mocy przy 90-120. Ale to nie jest samochód dla dresa.
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie idealna. Zero komplikacji i trwałość. Trzyma moment przy wyprzedzaniu.
W mojej wersji są łopatki z wirtualną przekładnią 7stopni. W wersji „manualnej” można trochę pobawić się momentem obrotowym.
5,0
Układ jezdny
Są samochody subaru z prawdziwym 4x4 AWD i są pozostałe samochody które nawet koło tego nie stały. Jesień 2022, atak mrozu. Oblodzona przełęcz, na starcie kilka aut zawraca , po 2km ktoś stoi w miejscu i go cofa, dalej 3-4 auta w rowie. A my spokojnie bo na całorocznych , na „cztery buty” wszędzie dojedzie!
4,0
Karoseria
Premium to nie jest, ale i tak wypada dużo lepiej niż tańsze Honda czy Toyota. Ale lepiej dbać .
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Tylne okienko mniejsze niż w CRV czy Rav4 no ale jak to porównać.
4,0
Ergonomia
Środek na dobrym poziomie. Brakuje regulacji twardości oparcia, i kilku rzeczy które ma juz outback, a najbardziej ze fotele z tyłu są dzielone 1/2 a nie 1/1/1.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima na nowoczesnym czynniku, drogo ale eko. Spoko chłodzi ale gorzej odparowuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten gabaryt auta jest super.
Przod wcale gorszy od mojego poprzedniego (crv), tył lekko ciasny na dorosłego chłopa.
4,0
Wyciszenie
Słychać to i owo. Ale nie ma tragediiz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Opony nie będą tanie i wieczne.
Klima z tych nieco droższych
Przeglądy to kwestia lokalizacji
Pali tyle ile musi. W mieście 10 w trasie 6-7.
ja po mieście nie jeżdżę
5,0
Stosunek jakość/cena
Wg mnie idealny. Jak trafi się na tak zadbany model jak mój to będzie hit! Ale nowe (140-150k) to też nie jest dużo. Z tym że nie kupiłbym tej hybrydy e-boxer
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak takich tematów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW
[l/100km]