Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru XV I Crossover Facelifting

garrets, ponad rok temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 77 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru XV I Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW 2016-2017 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Bardzo wygodny do jazdy po wszystkim. A w polsce jest różnie.
5,0
Całokształt
Bardzo udany , niezawodny i wszechstronny samochód. Wygodny na miasto, oszczędny w trasie. Bezpieczny !
Wrażenia
5,0
Silnik
To moje drugie Subaru, benzynowy bokser jest rewelacyjny. Trzeba dać mu chwilę na rozgrzanie, dobrze zbiera sie przy 0-60, nieco brakuje mocy przy 90-120. Ale to nie jest samochód dla dresa.
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie idealna. Zero komplikacji i trwałość. Trzyma moment przy wyprzedzaniu. W mojej wersji są łopatki z wirtualną przekładnią 7stopni. W wersji „manualnej” można trochę pobawić się momentem obrotowym.
5,0
Układ jezdny
Są samochody subaru z prawdziwym 4x4 AWD i są pozostałe samochody które nawet koło tego nie stały. Jesień 2022, atak mrozu. Oblodzona przełęcz, na starcie kilka aut zawraca , po 2km ktoś stoi w miejscu i go cofa, dalej 3-4 auta w rowie. A my spokojnie bo na całorocznych , na „cztery buty” wszędzie dojedzie!
4,0
Karoseria
Premium to nie jest, ale i tak wypada dużo lepiej niż tańsze Honda czy Toyota. Ale lepiej dbać .
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Tylne okienko mniejsze niż w CRV czy Rav4 no ale jak to porównać.
4,0
Ergonomia
Środek na dobrym poziomie. Brakuje regulacji twardości oparcia, i kilku rzeczy które ma juz outback, a najbardziej ze fotele z tyłu są dzielone 1/2 a nie 1/1/1.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima na nowoczesnym czynniku, drogo ale eko. Spoko chłodzi ale gorzej odparowuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten gabaryt auta jest super. Przod wcale gorszy od mojego poprzedniego (crv), tył lekko ciasny na dorosłego chłopa.
4,0
Wyciszenie
Słychać to i owo. Ale nie ma tragediiz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Opony nie będą tanie i wieczne. Klima z tych nieco droższych Przeglądy to kwestia lokalizacji Pali tyle ile musi. W mieście 10 w trasie 6-7. ja po mieście nie jeżdżę
5,0
Stosunek jakość/cena
Wg mnie idealny. Jak trafi się na tak zadbany model jak mój to będzie hit! Ale nowe (140-150k) to też nie jest dużo. Z tym że nie kupiłbym tej hybrydy e-boxer
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak takich tematów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. oby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru XV I Crossover Facelifting