Dla mnie auto nie do zastąpienia(no prawie ale zamienił bym tylko na STI) egzemplarz kolekcjonerski kilka sztuk na chodzie w Polsce, auto dzieli podzespoły z subaru leone takie jak silnik, skrzynie i zawieszenie. Auto dzielące się z XT 1.8 turbo karoserią jest amerykańska wersja XT6 z silnikiem 2.7 H6 (SUPER auto)jest jeden egzemplarz w Polsce i prawdopodobnie jeden na całą UE
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, mocny i wytrzymały silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Poprostu super trzyma się drogi jak przyklejony wkońcu 4x4
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik łatwo i szybko się nagrzewa więc w zimie nikt nie zmarznie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń kierowcy i pasażera ok ale z tyłu wygodnie będą siedzieć tylko dzieci
3,0
Wyciszenie
Z oryginalnym wydechem tylko syczy ale mój z przelotowym... oj ciężko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 7,5-8l mieszane 9,5-10,5 miasto od 11-13,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli już coś się psuje to raczej z winy kierowcy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pneumatyczne zawieszenie nie jest wytrzymałe na duże przeciążenia