Sedan dla pary z psem. Nietuzinkowe auto, jeśli chcesz być indywidualistą na drodze to strzał w 10.
Wrażenia
5,0
Silnik
To moje trzecie Subaru, dwa poprzednie forestery miał ponad 200tys jeździły bezproblemowo. Jak się dba o olej ( poziom oraz jakość), wymiana pomiędzy 7-10tys.
Trzeba pamiętać że turbo wstaje powyżej 3tys obr.
5,0
Skrzynia biegów
Mechaniczna, nie mam punktu odniesienia należało by porównać do focusa rs, i Type r. Działa poprawnie, na pewno inaczej niż w aucie strikte miejski.
5,0
Układ jezdny
Jeździ jak po szynach, największą przyjemność jazdy na kretych drogach. Aby skręcić kierownicą trzeba użyć siły, coś czego brakuje w nowoczesnych autach.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Super jak w krótkim sedanie
5,0
Ergonomia
Prymitywne proste auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cztery osoby podróżują dość wygodnie
5,0
Wyciszenie
Niestety słabo słyszalny oryginalny wydech
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze kupowałem dobry olej, mechanicznie nic się nie dzieje. A że spalaniem to mistrzostwo świata. Zaznaczam auto służy mi do przejazdów weekendowych około 350-400km, spalanie na odcinkach dróg expresowych prędkość 130-150 spalanie 10,3-10,7 według komputera, drogi powiatowe 90-110, 9,5litra( rekord 8,7) płynna jazda bez upalania i dławienia.
Oczywiście przy wykorzystaniu pełnego zakresu obrotów 15litrow wciągnie. Auto jest po hamowaniu i korekcie na paliwie 98 orlen
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 300KM 221kW
[l/100km]